نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدیران ما باید روحیه ایمانی و اخلاص در کار داشته باشند

حجت‌الاسلام «نکونام» گفت: مدیران ما باید روحیه ایمانی و اخلاص در کار داشته باشند که بر کرسی‌های مدیریت بنشینند.
کد خبر: ۴۹۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ - 25November 2021

مدیران ما باید روحیه ایمانی و اخلاص در کار داشته باشند که بر کرسی‌های مدیریت بنشینند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمد علی نکونام» نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در آیین تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک حقیقت نورانی است و یک مجموعه بهم پیوستی بوده که کار‌ها را روان بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران ما نیز باید یک روحیه بسیجی داشته و گرداننده این چرخ باشند، تصریح کرد: مدیران ما باید روحیه ایمانی و اخلاص در کار داشته باشند که بر کرسی‌های مدیریت بنشینند.

حجت‌الاسلام نکونام بیان داشت: امروز در این دولت بیشتر شاهد این هستیم کسانی که بر کرسی مدیریت می‌نشینند نگاه بسیجی بیشتری داشته، پایبند به ارزش‌های اسلامی بوده و شعار‌های اصلی انقلاب اسلامی را مد نظر قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ما امروز به‌خوبی می‌دانند که باید به‌گونه‌ای باشند تا بتوانند در محضر خدا پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه باید از فرصت استفاده کنیم و یک هم‌افزایی جامع و کامل به‌وجود آوریم تا چهارمحال و بختیاری از این وضعیتی که دارد، خارج شود، گفت: استان چهارمحال و بختیاری وضعیت خوبی ندارد و باید به حل مشکلات آن پرداخت.

وی تشریح کرد: فقر و بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری فریاد می‌زند و ما باید از فرصت دولت جدید استفاده کنیم که چالش‌های استان را یکی پس از دیگری رفع کنند.

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه آب یکی از چالش‌های اساسی استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: آبی در این استان وجود ندارد که بخواهد انتقال یابد، مردم استان ما به نحوه انتقال آب معترض هستند، آن‌ها انتظار دارند عدالت برقرار شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر عدالت برقرار باشد، مردم هم اعتراضی ندارند و انتظار ما از دولت جدید در این است که مسئله آب را روی ریل عدالت قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار