پیام تبریک فرمانده ناجا در پی موفقیت‌های تیم کشتی نیرو‌های مسلح در مسابقات سیزم

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی کسب مقام قهرمانی کشتی فرنگی و نائب قهرمانی کشتی آزاد در رقابت‌های کشتی نظامیان جهان توسط تیم کشتی نیرو‌های مسلح کشورمان را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 25November 2021

پیام تبریک فرمانده ناجا در پی موفقیت های تیم کشتی نیروهای مسلح در مسابقات سیزمبه گزارش اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» کسب مقام قهرمانی کشتی فرنگی و نائب قهرمانی کشتی آزاد نیرو‌های مسلح کشورمان را در سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) تبریک گفت.

متن پیام فرمانده ناجا بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم
لَاحَوْلَ وَ لَاقُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ

درخشش تیم‌های کشتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در سی و پنجمین دوره از رقابت‌های کشتی نظامیان جهان (سیزم) و کسب مقام قهرمانی در رشته فرنگی و نائب قهرمانی در رشته آزاد موجب مسرت و شادی همه مردم عزیز به ویژه خانواده عظیم نیرو‌های مسلح کشورمان شد.

جوانان غیور کشورمان این بار در میدانی دیگر با غیرت، اقتدار و هوشیاری پا به عرصه گذاشته و با افتخارآفرینی موجب به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله‌های پیروزی و سکوی افتخار شده و برگ زرین دیگری بر کتاب عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی افزودند.

موفقیت‌های کسب شده توسط کشتی گیران عزیز نیرو‌های مسلح را به محضر فرمانده معزز کل قوا (مدظله العالی)، رئیس محترم ستاد کل نیرو‌های مسلح، فرماندهان محترم ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و به ویژه همکارانم در نیروی انتظامی و مردم ورزش دوست کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به وزارت ورزش و جوانان، سازمان صداوسیما و فدراسیون کشتی و همه دست اندرکاران که ما را در برگزاری هر چه باشکوهتر این مسابقات یاری کردند خداقوت و خسته نباشید گفته و صمیمانه از زحمات آن‌ها تشکر می‌کنم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری»

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار