رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برخورد جدی با فساد، رانت و تبعیض در بنیاد شهید/ قوانین حوزه ایثارگران اصلاح می‌شود

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: وظیفه من صیانت از انقلابی بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به همین دلیل با فساد، رانت و تبعیض به صورت جدی برخورد می‌کنم؛ ولو اینکه طبیعی است افرادی در این مسیر ناراحت شوند.
کد خبر: ۴۹۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 25November 2021

شاه بیت تمامی وصیت‌نامه‌های شهدا حفاظت از اسلام بوده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز (پنج‌شنبه) در نشست با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان یزد که در سالن برق منطقه‌ای یزد برگزار شد، اظهار داشت: شاه‌بیت تمامی وصیت‌نامه‌های شهدا، حفاظت از اسلام و پیروی از حضرت امام (ره) و ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش از جنگ تحمیلی تشکیل شد، تصریح کرد: بنیاد شهید انقلاب اسلامی اصالتا به این منظور تاسیس شد که از ایثارگران و شهدا تجلیل و تکریم شود و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.

معاون رئیس جمهور افزود: مکتب انقلاب اسلامی ایران از منظر ایثار و شهادت به عالمیان قابل معرفی است و اگر بخواهیم این انقلاب اسلامی را معرفی کنیم باید ایثارگران و شهدا را معرفی و سیره زندگی‌شان را بیان کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه در ارتباط با معرفی سیره شهدا و ایثارگران کم‌کاری کردیم، گفت: قوانین حوزه ایثارگران را به صورت کامل جمع‌آوری کردیم و در حال برنامه‌ریزی و هماهنگی با نمایندگان مجلس برای اصلاح قوانین و حذف زواید هستیم.

وی با اشاره به اینکه ۳۳ هزار نفر از خانواده ایثارگران در کشور شغل ندارند، عنوان کرد: اینکه ما این تعداد بیکار در جامعه ایثارگری داریم، نشان‌دهنده آن است که ما قانون سهمیه ایثارگران برای اشتغال در دستگاه‌های دولتی را اجرایی نکردیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در حوزه قانون، ما به دنبال تغییر و اصلاح هستیم و به‌همین منظور لیستی از وظایف قانونی بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده کردیم تا بتوانیم خدمات را به صورت کامل و به بهترین نحو ممکن ارائه دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه باید از انقلابی بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت ویژه دفاع کرد، گفت: در هیچ یک از نهاد‌های دولتی فساد، تبعیض و رانت به‌هیچ عنوان نباید وجود داشته باشد و این موضوع در ارتباط با بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت بسیار ویژه صدق می‌کند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: وظیفه من صیانت از انقلابی بودن بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به همین دلیل با فساد، رانت و تبعیض به صورت جدی برخورد می‌کنم؛ ولو اینکه طبیعی است افرادی در این مسیر ناراحت شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار