رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان:

طرح سردار سلیمانی برای پیشگیری کرونا، به مثابه دفاع مقدس است

«تقی‌لو» گفت: طرح بزرگ سردارشهید حاج‌قاسم سلیمانی جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به مثابه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 25November 2021

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، جلسه هیأت اندیشه‌وزر بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با حضور رئیس و برخی اعضاء و هیات اندیشه‌وزر بسیج جامعه پزشکی استان امروز در سالن رازی مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله موسوی برگزار شد.
 
در این مراسم رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج به اعضاء و یاد و خاطره دلاورمردان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: حضور بسیجیان در طرح بزرگ سردارشهید حاج‌قاسم سلیمانی جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به مثابه دفاع مقدس است.
 
«مشهود تقی‌لو» عنوان کرد: حضور بی‌ادعا و ایثارگرانه بسیجیان در پایگاه‌های واکسیناسیون و منازل مبتلایان و حمایت از آنان ستودنی است.
 
وی با اشاره به اینکه این مدرس دانشگاه تلاش بسیجیان را در راه خدا و در راستای رضای حق تعالی ذکر کرد و گفت: بسیجیان همواره و در همه امور تلاش‌شان باید در راه رضای خدا باشد و این خلوص نیت بسیجیان بوده که در طول زمان ایشان را محبوب‌تر و پایدارتر کرده است.
 
در ادامه، اعضاء هیأت اندیشه‌ورز به طرح دیدگاه و نظرات خود پرداختند.
 
سرهنگ «حسین بابایی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان در ادامه برنامه با تبریک هفته بسیج، روحیه ایثارگری و بسیجی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی کشور بیان کرد و از همه بسیجیان فعال در بسیج جامعه پزشکی بخصوص طرح سردارشهید سلیمانی تشکر کرد.
 
در پایان برنامه و با توجه به شرایط کرونایی، از ۸ نفر از بسیجیان فعال در طرح سردارشهید سلیمانی به نمایندگی از ۶۴ بسیجی فعال در این عرصه، تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار