فرمانده سپاه استان کرمان:

اولویت امسال استان کرمان تامین آب شرب روستائیان است

«معروفی» گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در استان کرمان، بحث آب به ویژه تامین آب شرب روستائیان است.
کد خبر: ۴۹۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ - 25November 2021

اولویت امسال استان کرمان آب شرب روستائیان است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» امروز در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج و با محوریت بخش شهداد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در منطقه شهداد در 23 روستا در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه موضوعات مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، آب، مسکن مددجویان و محرومان و ... در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه از شهریور سال قبل با هماهنگی انجام شده بانک رفاه کارگران به این منطقه ورود کرد افزود: امروز شاهد افتتاح 94 پروژه‌ای هستیم که با کمک بانک رفاه و بسیج سازندگی به ثمر رسیده است.  

وی با عنوان اینکه این 94 پروژه به ارزش 20 میلیارد ریال افتتاح می‌شود گفت: این پروژه‌ها شامل افتتاح و لایروبی هفت رشته قنات، دو استخر ذخیره آب کشاورزی، 35 پروژه احداث و تعمیر منازل مسکونی محرومان و مددجویان، احداث 50 سرویس بهداشتی و حمام و یک پروژه اشتغالزایی است.

سردار معروفی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی ما در استان کرمان، بحث آب به ویژه آب شرب روستائیان است ادامه داد: کارها و حرکت‌های جهادی ما بر پایه همت بوده و با کمک گروه‌های جهادی، مشارکت مردم و خیرین حرکت‌های خوبی انجام شده است.

وی با عنوان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی تا کنون در این منطقه 3 میلیارد تومان هزینه کرده است گفت: اصرار ما بر این است که برای حل مشکلات مردم پیمانکاری را کنار گذاشته و با کمک حرکت‌های جهادی، مشارکت مردم و به وسیله خود مردم و با نگاه خود مردم این اقدامات انجام شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم تا پایان سال 1401 با کمک گروه‌های جهادی، خیرین، کمک مردم و بخش دولتی مشکل آب شرب روستایی استان کرمان حل شود افزود: در کنار آن حل آب کشاورزی هم دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار