فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

عمق نگاه بسیجیان باید تمدن‌سازی اسلامی باشد

سردار کریمی گفت: عمق نگاه بسیجیان باید تمدن‌سازی اسلامی باشد و بسیج باید مولفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در بخش‌های مختلف عملیاتی کند.
کد خبر: ۴۹۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ - 25November 2021

عمق نگاه بسیجیان باید تمدن سازی اسلامی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله در دیدار با فرماندهان بسیج ادارات استان مرکزی اظهار داشت: به برکت تشکیل دولت انقلابی و مردمی سیزدهم که امروز شکل گرفته فرصتی مغتنم برای تشکیل دولت اسلامی در بستر نظام اسلامی ایجاد شده که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد و بسیجیان باید پیشگام در بهره بردن از این فرصت باشند.

کریمی گفت: جهادی که ملت ایران و بسیجیان جبهه حق در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند تحقق سطح استراتژیک بود و در جهادهایی که در چهل سال اول انقلاب اسلامی رقم خورد شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شد و البته دستاوردهای بسیاری نیز خلق شد که برگرفته از خون مطهر شهدا است.

وی ادامه داد: علیرغم همه توطئه های دشمنان، بسیج مردمی در طول انقلاب اسلامی با هدایت های امامین انقلاب اسلامی موفق عمل کرده و نظام اسلامی امروز با فرهنگ و تفکر بسیجی به این درجه از اقتدار رسیده و دستاوردهای زیادی خلق شده است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: به برکت مکتب اسلام ناب محمدی که توسط حضرت امام(ره) احیا شد ملت ایران با هدایت های امامین انقلاب اسلامی منسجم دور یکدیگر برای فتح قله های بلند منسجم کنار یکدیگر قرار گرفتند و امروز این انسجام و اتحاد باید برای تشکیل تمدن انقلاب اسلامی تقویت شود.

کریمی گفت: سطح استراتژیک در چهل سال اول انقلاب توسط بسیج مردمی در همه بخش ها طی شده و هرکجا روحیه بسیجی و جهادی حاکم بود موفقیت های بزرگی کسب شد و بسیج در گام دوم باید قله های بلند پیشرفت را با قوت طی کند.

وی یادآور شد: جهادی که ملت ایران و بسیجیان جبهه حق در طول ۴۲ سال گذشته در حوزه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی محقق کردند تحقق سطح استراتژیک بود.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: گام دوم انقلاب اسلامی یعنی اینکه ما از سطح استراتژیک خارج شدیم و به سطح ایدئولوژیک رسیدیم و برای ماندگاری انقلاب اسلامی بسیجیان باید همچون گذشته نقش آفرینی کنند و برای استمرار انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار باید سطح ایدئولوژیک را ادامه بدهیم.

کریمی اظهار کرد: سطح ایدئولوژیک باید با محوریت فرامین امامین انقلاب اسلامی رقم بخورد و این نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.

وی اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی برای حاکم شدن ارزش های اسلامی مجاهدت کردند و امروز باید مسیر شهدا با قوت ادامه پیدا کند.

کریمی خاطرنشان کرد: عمق نگاه بسیجیان باید تمدن سازی اسلامی باشد و بسیج باید مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در بخش های مختلف عملیاتی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار