رزمنده دفاع مقدس:

نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه‌آفرینی رزمندگان اراکی در دوران دفاع مقدس است

سردار سلیم‌آبادی گفت: همه رزمندگان استان مرکزی به ویژه اراک در منطقه غرب و شمالغرب خدمت کرده‌اند و نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه‌آفرینی رزمندگان اراکی است که امروز این حماسه ها باید به خوبی تبیین شوند.
کد خبر: ۴۹۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ - 25November 2021

نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه آفرینی رزمندگان اراکی در دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «احمد سلیم آبادی» از فرماندهان برجسته دفاع مقدس در یادواره شهدای کردستان و غرب کشور اظهار داشت: به دلیل اینکه شهدا و زرمندگان کردستان به جهت مقاومت و سبک اعزام متفاوت بودند، در اکثر یادواره ها و مراسم‌های گرامیداشت متعدد از آنها نامی یاد نشده و یا مختصر بوده و به عبارتی از یک مظلومیت و غربت برخوردار بوده اند.

سلیم‌آبادی گفت: همه رزمندگان استان مرکزی به ویژه اراک در منطقه غرب و شمالغرب خدمت کرده اند و نقطه به نقطه کردستان مملو از حماسه آفرینی رزمندگان اراکی است که امروز این حماسه ها باید به خوبی تبیین شوند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام و کسانی که در کردستان حماسه آفریدند و ضد انقلاب را از خاک کشور را بیرون کردند همیشه خاطره رزمندگان استان مرکزی در ذهن آنها وجود دارد و همیشه از حماسه ها و دلاوری های رزمندگان و شهدای استان مرکزی سخن می گویند.

سلیم آبادی بیان کرد: رزمندگان استان مرکزی در غرب کشور خوش درخشیدند، عملیات های انجام شده توسط رزمندگان استان مرکزی اکثرا به موفقیت ختم شده است.

وی یادآور شد: نیروهای استان مرکزی توانایی و جسارت و هوش بالایی داشتند و بیشترین تلفات را در عملیات غرب کشور به دشمنان ضد انقلاب وارد کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها