مسئول‌کمیته‌خادمین‌شهدا استان‌سیستان‌وبلوچستان:

خدمت خالصانه برای انقلاب اسلامی، خدمت به شهدا است

حجت الاسلام «سید روح‌الله سجادی‌فر» گفت: امروز هر کسی در هر جایی خالصانه برای انقلاب اسلامی و آبروی نظام، دفاع از ولایت فقیه و رفع مشکلات مردم در هر حوزه‌ای به صورت جهادی خدمت کند به معنای واقعی خادم الشهداست
کد خبر: ۴۹۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 26November 2021

هدف خادمی شهدا تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم گردهمایی خادمین و زائرین راهیان‌نور به‌مناسبت هفته بسیج در گلزار شهدای شهرستان زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام «سید روح‌الله سجادی‌فر» مسئول کمیته خادمین شهدا استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه در هر شهرستان‌ تیم‌هایی تشکیل شده و خادمین‌شهدا به صورت تشکیلاتی در حال انجام ماموریت هستند، به شرح ماموریت‌های خادمین‌شهدا پرداخت.

حجت الاسلام سجادی‌فر بیان داشت: از جمله ماموریت‌های خادمین‌شهدا، حضور در گلزارها و یادمان‌های شهدا، حضور و خادمی در برنامه‌های راهیان‌نور، و اکرام و احترام به زائرین شهداست.

وی در ادامه گفت: خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهداء(ع) در ایام اربعین حسینی و کمک به ستاد مردمی اربعین از دیگر ماموریت‌های خادمین شهدا میباشد.

حجت‌الاسلام سجادی‌فر با بیان اینکه، یکی از ماموریت‌های خادمین‌شهدا دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و خدمات‌رسانی به آنهاست، گفت: خادمین‌شهدا در مناطق و محل‌های مربوط به شهدا، به معرفی خانواده‌های معظم شهدا، کرامات، فضائل و راه شهید آن خانواده میپردازند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریتی که هر کدام از خادمین‌شهدا دارند، برپایی یادواره‌های شهدا در کنار مجموعه‌های نیروهای مسلح و مردمی به صورت محله‌محور، شهرستان‌محور و استان‌محور میباشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در دوران کرونا خادمین‌شهدا حضور بسیار درخشنده‌ای بصورت تشکیلاتی داشتند، که میتوان به برخی از این برنامه‌ها، حضور در رزمایش کمک‌های مومنانه، روشنگری در حیطه کرونا و سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

حجت الاسلام سجادی‌فر در ادامه گفت: امروزه خادمین‌شهدا همچنان که این ماموریت‌ها را انجام می‌دهند، در حال دنبال کردن مسئله جهاد اقتصادی میباشند.

این مسئول بیان داشت: در مسئله رفع دغدغه‌مندی معیشتی، خادمین‌شهدا به صورت مردمی و با اعتبارات خود، کالاهای اساسی را در بین مردم توزیع میکنند و تعاونی‌هایی را به صورت مردمی در استان ایجاد میکنند، که این امر موجب رضایت مردم شده است.

وی در ادامه گفت: سعی شده خادمی شهدا را با این دید یعنی رضایت مردمی، در میدان عمل دنبال کنیم و هدف از خادمی شهدا، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی میباشد.

مسئول‌کمیته‌ خادمین‌ شهدای استان‌سیستان‌ و بلوچستان ضمن دعوت از خانواده‌ها اعم از شیعه و سنی جهت تربیت فرزندان به مدل تربیت خادمی شهدا، گفت: این مدل تربیتی است که از دل بسیج گرفته شده است، نگاه تربیتی‌ که مبتنی بر تفکر بسیج است، با محوریت شهدا، معلمی شهدا، رفتار، گفتار و سیره، فرزندان در ساختار خادمی شهدا تربیت میشوند.

وی بیان داشت: امروز هر کسی در هر جایی خالصانه برای انقلاب اسلامی و آبروی نظام، دفاع از ولایت فقیه و رفع مشکلات مردم در هر حوزه‌ای به صورت جهادی خدمت کند به معنای واقعی خادم الشهداست. همچنین وی در پایان، از زحمات خادمین‌شهدا خواهر و برادر در حوزه‌های مختلف تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار