امام جمعه یاسوج:

شهید مدرس الگویی برای عزت این سرزمین است

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه شهید مدرس الگویی برای عزت این سرزمین است، گفت: نماینده مجلس باید همچون شهید مدرس باشد که برای دفاع از اسلام و انقلاب هیچ‌گاه کوتاه نیامد.
کد خبر: ۴۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 26November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام ‌جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی و نفس شریف امام راحل، امروز همه ما در این لشکر مخلص خدا قرار داریم.

وی با بیان اینکه بسیج خودش را آماده کرده تا هر جایی که نیاز بود از اسلام و شرافت و ناموس مسلمانان دفاع کند و به کمک مردم بشتابد، افزود: هر جا که نیاز به دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌های دینی باشد بسیجی دفاع می‌کند.

امام جمعه یاسوج به روز مجلس اشاره داشت و بیان کرد: رسالت نماینده‌های مجلس بسیار بزرگ است و وظیفه دارند بر اجرای مدیریت کشور نظارت کنند که کاری بسیار اثرگذار و خطیر است.

حسینی با بیان اینکه شهید مدرس الگویی برای عزت این سرزمین است، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید همچون شهید مدرس باشد که برای دفاع از اسلام و انقلاب هیچ‌گاه کوتاه نیامد. 

وی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس باید مجری قانون جمهوری اسلامی باشد، گفت: حرکت قابل تحسین دولت در برخورد با نجومی‌بگیران را دیدیم، این حقوق‌های نجومی، ننگ‌آور و دست‌درازی به بیت‌المال است.

امام‌ جمعه یاسوج به موضوع عدالت اجتماعی اشاره داشت و تأکید کرد: عدالت اجتماعی موضوع مهمی است که وظیفه داریم مطرح کنیم و باید مانند سایر حوزه‌ها، در عدالت اجتماعی نیز باید پیشگام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار