رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

حرکت بسیج به سمت موفقیت‌ها شتابنده است

حجت الاسلام موسوی گفت: خوشبختانه حرکت بسیج به سمت موفقیت‌ها شتابنده است و امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات با برکت بسیج روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت طلبی هنوز در بسیج زنده و پویا است.
کد خبر: ۴۹۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ - 26November 2021

حرکت بسیج به سمت موفقیت ها شتابنده است/ ضرورت ادامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با کمک بسیج در محلاتبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جمع بسیجیان پایگاه بسیج امام علی(ع) اراک اظهار کرد: مکتب بسیج ریشه در صدر اسلام دارد و امام خمینی(ره)  با تشکیل انقلاب اسلامی مکتب بسیج را احیا کرد و امروز بسیج به برکت هدایت های امامین انقلاب اسلامی هم کارآمد در عرصه های مختلف و هم توانمند و مقتدر است.

وی افزود: دستاوردهای بسیج در حوزه های مختلف چشمگیر است و بسیج در همه عرصه ها نسخه عملیاتی کارآمد ارائه داده و آرمان بسیج فتح قله های بلند و به اهتزاز درآوردن پرچم پرافتخار اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خوشبختانه حرکت بسیج به سمت موفقیت‌ها شتابنده است، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۲ سال از حیات با برکت بسیج روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت طلبی هنوز در بسیج زنده و پویا است.

وی با اشاره به اینکه بسیج متولد مسجد است، افزود:بسیجیان باید روز به روز ارتباط خود را با مسجد تقویت کنند و با رویکرد امیدآفرینی در جامعه نقش آفرین باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد: نقش آفرینی بسیجیان برای تحقق جهاد تبیین و خصوصا خنثی نمودن توطئه های دشمنان در فضای مجازی یک ضرورت مهم است چراکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به اعتقادات جوانان هستند و بسیجیان باید با جهاد تبیین و نهضت های روشنگری توطئه ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی هیئت های صلح و سازش با کمک بسیج در سطح محلات و مساجد برای کاهش ورودی های پرونده ها در دستور کار دادگستری استان مرکزی است و بسیج باید با هیئت های اندیشه ورز در این خصوص نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» که در گذشته وجود داشت باید با کمک بسیج و دادگستری فعال شود و در راستای افزایش سطح اطلاعات حقوقی مردم گام بردارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها