رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: خانواده معظم شهدا و رزمندگان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۴۹۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ - 26November 2021

خانواده معظم شهدا اسوه های واقعی صبر و بصیرت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «سید عبدالمهدی موسوی» رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید سید «داود هاشمی» و جانباز سرافراز حجت‌الاسلام «اسفندیاری» به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس موجب تقویت انگیزه مسئولین برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم و نظام اسلامی می‌شود چرا که خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و رزمندگان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می‌شوند و هفته بسیج فرصتی ارزشمند برای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و رزمندگان است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تأکید کرد: ولایتمداری، بصیرت، از خود گذشتگی مهمترین شاخصه شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است و شهدا انسان های برجسته ای بودند که فراتر از زمان و حرکت می کردند.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا ادای احترام به خود شهید و تجدید میثاق با آرمان های شهدا است و باید به یک فرهنگ رایج در کشور و خصوصا در بین مسئولین تبدیل شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها