امام جمعه موقت یزد:

بسیج و سپاه خدمتگزاران ملت در همه عرصه‌ها هستند

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: نباید خود را از خدمات عناصر ارزشمند محروم کنیم، بسیج و سپاه را فقط نظامی تلقی نکنید، زیرا این‌ها خدمتگزاران ملت در همه عرصه‌ها هستند.
کد خبر: ۴۹۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «سید ناصر محمدی» امام جمعه موقت یزد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: این مهم یکی از یادگار‌های امام خمینی (ره) و کلید مشکلات کشور‌های اسلامی است. رمز پیروزی امام راحل، کمک گرفتن از مردم بود و ایشان به جای وکلا و وزرا و مسئولان، به سراغ مردم می‌رفت و کاری که از مردم خواسته شود، موفقیت‌آمیز است.

وی عنوان کرد: بسیج و سپاه پاسداران نیرو‌های خدمتگزار نظام جمهوری اسلامی هستند و در همه عرصه‌ها از رسیدگی به مردم سیل زده و زلزله زده تا جهاد و جنگ، واکسیناسیون، حضور یافته‌اند، زیرا نفس کار بسیج و سپاه، حفاظت از انقلاب است.

محمدی ادامه داد: نباید خود را از خدمات عناصر ارزشمند محروم کنیم، بسیج و سپاه را فقط نظامی تلقی نکنید، زیرا این‌ها خدمتگزاران ملت در همه عرصه‌ها هستند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائلی که در حوزه آب به وجود آمده است، تصریح کرد: نباید به حرف فتنه گرانی که می‌خواهند بین دو استان اختلافات جدی ایجاد کنند، گوش کنیم مشکلاتی وجود دارد و این مشکلات باید با مدیریت حل شود، اما نباید فراموش کنیم که در کنار کار‌های فنی، یک پایه کار دعا است و اگر خداوند متعال باران رحمت خود را بیشتر بر ما ارزانی کند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

محمدی گفت: قرآن به ما یاد داده که استغفار و توبه کنید، تا خدا باران را بر ما ارزانی کند و گرچه ممکن است عده‌ای این سخنان را به تمسخر بگیرند، اما این‌ها سخنان خدا در قرآن کریم است.

وی اقامه نماز باران را سنت پیامبر (ص) دانست و اظهار داشت: برخی باور‌های غلط در بین عده‌ای وجود دارد که در اقامه نماز باران کوتاهی می‌کنند، اما وظیفه همه ما دعاست و بعد از آن باید تسلیم اراده الهی باشیم.

امام جمعه موقت یزد از تمام مردم استان یزد در تمام مناطق شهری و روستایی خواستار اقامه نماز باران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها