یادواره شهدای شهرداری آمل برگزار شد‌+ تصاویر

همزمان با هفته بسیج یادواره شهدای شهرداری آمل در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ - 27November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با هفته بسیج، یادواره شهدای شهرداری آمل با حضور اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق، مسئول بسیج اداری سپاه ناحیه آمل، معاونین شهردار و اقشار مختلف در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد.

در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت علامه میر حیدر آملی شهرداری آمل برگزار شد، «احمد محمدی» عضو شورای شهر آمل ضمن گرامیداشت هفته بسیج‌ با اشاره به اینکه حضور در مراسمی که شهدا میزبانش هستند توفیق می‌خواهد، اظهار داشت: شهدا نیاز به مراسم و حضور ما ندارند، این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و عمل به آرمان‌های شهدا وظیفه ماست.

وی افزود: وقتی مسئولیتی را پذیرفتیم باید پاسخگو باشیم و حرمت شهدا را نگه داریم تا با کاری که می‌کنیم حداقل دل خانواده‌های شهدا را خون نکنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد: ‌یادواره‌ها برای تجدید بیعت با شهداست تا وقتی با آنان روبرو شدیم شرمنده نباشیم؛ ولی متاسفانه با آرمان‌های شهدا فاصله گرفتیم و نتیجه این دور شدن؛ ناهنجاری‌ها و مشکلات امروز در شهرستان، استان و کشور است.

محمدی تصریح کرد: خروجی این یادواره‌ها باید اصلاح جامعه و عملکرد خودمان باشد.

«حسین نام‌نژاد» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: شهدا از خانواده و زن و بچه‌شان گذشتند و برای انجام تکلیف رفتند و هرگز به پیروزی و شکست فکر نمی‌کردند.

نام‌نژاد اضافه کرد: دشمن به خاطر اعتقادات ما و آموخته‌های ما و شهدای ما که خالصانه دفاع کردند، همواره مایوس هستند.

در ادامه مراسم‌ «جواد آقا‌پور» از کارکنان مدیریت ارتباطات شهرداری آمل و از نقالان مطرح شهرستان، رونمایی از پرده نقالی شهدای مدافع حرم، زندگی شهید دفاع مقدس محمد تیموریان را با هنر زیبای نقالی‌ اجرا کرد.

شهیدان «علی عیوضی»، «علی جان‌نثار»، «عین الله نوایی»، «رستم علیزاده»، «شعبان حسین زاده» و «یوسف قناعت» از شهدای شهرداری آمل در هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها