رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

خدمت‌رسانی ۸۰۰ هزار جهادگر در مناطق محروم سراسر کشور

سردار «زهرایی» گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی با حضور ۸۰۰ هزار جهادگر نسل گام دوم انقلاب در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۴۹۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 27November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، صبح امروز در آیین افتتاح صندوق‌های قرض‎الحسنه و تعاونی اشتغال‌زا که در روستای آقابابای شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در جبهه مقاومت،  فرزندان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل کشورهای استکباری و بیگانه ایستادگی کرده و در دوران‌های مختلف و در ماموریت‎های گوناگون به پیروزی‎های متعددی رسیده‌اند.

وی افزود: امروزه سربازان جنگ اقتصادی و جنگ نرم برای رسیدن به تحول اقتصادی با همان پشت کار و ولایت‌مداری سربازان جنگ سخت وارد عمل شده و حماسه آفرینی می‌کنند. هم اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی با حضور ۸۰۰ هزار جهادگر نسل گام دوم انقلاب در سراسر کشور خدمت رسانی کرده و در جنگ اقتصادی شرکت می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: ماهیت رویارویی جنگ با استکبار، روزگاری سخت و نظامی بود ولی امروز به کمپین فشار حداکثری اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و به جنگ اراده و باور ملت ایران رسیده است. جوانان گام دوم انقلاب اسلامی مانند پدران، اساتید و بزرگان خود با اراده بزرگ و اسلامی باز هم پوزه استکبار را به خاک مذلت می کشانند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفاوت های بسیاری با حکومت های دنیا دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انقلاب اسلامی، حضور مردم در زیر سایه ولایت فقیه بوده که یک حکومت مردم سالار دینی را به وجود آورده و مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی نظام با مردم است. مولفه های جنگ اقتصادی با جنگ نظامی متفاوت است و مسوولان وظیفه دارند با تمام توان، پشتیبان سربازان جنگ اقتصادی باشند و از صندوق های قرض الحسنه و کارآفرینان با تمام وجود حمایت کنند.

وی اضافه گفت: اعتماد به مردم و تسهیل سازی ۲ عملکردی است که می تواند مشکلات را کاهش دهد و بسیج این مهم را به خوبی انجام می دهد و به عنوان یک سازمان تسهیلگر اقدامات لازم را انجام خواهد داد. در دفاع مقدس نوین و جنگ اقتصادی هم باید مردم و مسوولان با تمام توان ورود کرده و چرخه اقتصادی این کشور را با سرعت بیشتری به حرکت درآورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار