دبیرکل مجمع جهانی اهل‌ بیت (ع):

رژیم صهیونیستی در ضعف و زبونی شدید به سر می‌برد

آیت‌الله اختری گفت: امروز در حالیکه قدرت فلسطینیان در جهان آشکار شده و سلاح‌های جدید تولید می‌کنند، رژیم صهیونیستی در ضعف و زبونی شدید به سر می‌برد.
کد خبر: ۴۹۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ - 27November 2021

فلسطینی‌ها سلاح جدید تولید می‌کنند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نشست شورای راهبردی مبارزه هوشمند با صهیونیسم با موضوع «دولت انقلابی و راهکار‌های مبارزه هوشمند با اسرائیل و صهیونیسم» در مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.  

آیت‌الله محمدحسن اختری رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در این نشست اظهار داشت: امروز حقیقتاً وضعیت فلسطین و مشکل وجود منحوس رژیم صهیونیستی یکی از مسائل مهم روز است امروز مسئله‌ای که در مورد فلسطین مطرح می‌کنیم مسئله ۴۰ سال یا ۶۰ سال پیش نیست، زیرا آن مسئله تمام شده است اکنون برای امروز صحبت می‌کنیم امروز فلسطینی کشته می‌شود، فلسطین بمباران می‌شود و خانه‌هایشان اشغال می‌شود الان سرزمین‌های جدید اشغال می‌شود مسئله اشغال علی‌رغم اینکه سازمان‌های بین‌المللی تصویب کردند که این‌ها نباید تجاوز کنند، صورت می‌گیرد.

وی افزود: با اینکه از نظر حقوقی و مقررات بین‌المللی و سازمان‌های بین‌الملل سرزمین‌های سال ۴۲ و ۶۲ نباید و نمی‌توانند به‌جای دیگر تعرض کنند و بعد از سال ۶۷ طبق قطعنامه سازمان ملل نمی‌بایست به‌جای دیگر تعرض کنند، اما امروز شاهدیم به پشتیبانی انگلیس و آمریکا دارند ادامه می‌دهند و اشغال جدید صورت می‌گیرد و بیرون راندن جدید صورت می‌گیرد یعنی الان مسلمانان نباید در مقابل هرگونه تعامل و ارتباط با رژیم صهیونیستی که دشمن است و مسلمانان را می‌کشد و اخراج می‌کند، سکوت اختیار کند و باید راه‌های عملیاتی را دنبال کنیم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: امروز قدرت مسلمانان و قدرت فلسطین به‌مراتب از آنچه در سال ۴۲ و ۶۷ اتفاق افتاده در وضعیت و شرایط بهتری هستند. امروز دیگر فلسطینی‌ها با سنگ و چوب نمی‌جنگند، سلاح در اختیار دارند و سلاح‌های نو را تولید می‌کنند که بزرگترین زلزله را در داخل رژیم اشغالگر ایجاد کردند به طوریکه در جنگ اخیر ۱۰ روز تمام تل‌آویو و شهر‌های بزرگ تعطیل بود و مردم وحشت داشتند و به خیابان نمی‌آمدند.

آیت‌الله اختری در ادامه گفت: امروز چندین دولت اسلامی حامی فلسطینیان هستند که در گذشته از فلسطینی‌ها حمایت نمی‌کردند. امروز بسیاری از امت مسلمان در کنار فلسطینی‌ها هستند و از آن‌ها دفاع می‌کنند و رژیم اشغالگر قدس در یک ضعف و زبونی شدیدی قرار گرفته و در یک فروپاشی داخلی قرار گرفته است. وضعیت کابینه، ارتش و سیاستگذاران رژیم اشغالگر قدس در شرایط بسیار بد و ناهنجار قرار دارند و در ضعف شدیدی هستند و امروز آمریکا هم در وضعیت بدتری قرار دارد و دیگر نمی‌تواند مانند گذشته هر اقدامی را در منطقه انجام دهد.

وی افزود: امروز شاهدیم آمریکا در افغانستان با فضاحت خارج شد در سوریه و عراق هم مفتضح شده در یمن هم به همین شکل شده است لذا همه شرایط با آنچه که تا پیش از این اتفاق افتاده بود متفاوت شده است لذا همه مسلمانان هر چقدر می‌توانند باید برنامه‌ریزی کنند تا این ننگ بزرگ که سرزمین مسلمانان را اشغال کرده و این رژیم جعلی قرار گرفته را از بین ببریم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پایان گفت: امروز ایران و جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران به عنوان پشتیبان فلسطین در دنیا مطرح هستند و همه دنیا این موضوع را قبول دارد. امروز این قدرت جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (دام عزه) و زمینه‌ای که برای ایستادگی و مبارزه وجود دارد قبلاً وجود نداشته است لذا با توجه به این شرایط هرگونه فعالیت در زمینه فلسطین با ارزش است. اسماعیل هنیه در مراسم تشییع سردار سلیمانی مبنی بر اینکه «سردار سلیمانی شهید قدس بود» ضربه محکمی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بود. باید کاری کنیم رژیم جنایتکار انگلیس را از این تصمیم یعنی تروریستی خواندن حماس برگردانیم باید مسلمانان داخل انگلیس در مقابل دولت ایستادگی کنند تا این موضوع لغو شود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها