رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید فخری‌زاده از تعلقات دنیوی رها شده بود

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: شهید فخری‌زاده به لحاظ جایگاه معنوی به مرحله‌ای رسیده بود که از همه تعلقات دنیوی و غیر خدایی رها شده بود.
کد خبر: ۴۹۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ - 27November 2021

شهید فخری زاده از تعلقات دنیوی رها شده بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عصر امروز در دومین همایش ادبی فخر ایران که به مناسبت بزرگداشت شهید محسن فخری زاده در سالن همایش‌های حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید والامقام اظهار داشت: شهید فخری زاده شخصیت گمنامی بود که در زمان حیاتش نیز گمنام زندگی کرد.

وی افزود: شهید فخری زاده را حتی دوستان و هموطنانش نیز نشناختند؛ اما دشمن او را به خوبی شناخت و از سال‌ها قبل طرح ترور وی را در دستورکار قرار داده بود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینگه چگونه شهید فخری‌زاده فخر ایران و محبوب دل همه مردمان شد، عنوان کرد: او به لحاظ جایگاه معنوی به مرحله‌ای رسیده بود که از همه تعلقات دنیوی و غیر خدایی رها شده بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز که ما او را شناخته‌ایم بیشتر از ابعاد علمی و دانشی او در حوزه دفاعی و دانش هسته‌ای می‌گوییم؛ اما شخصیت والای او دارای ابعاد گوناگونی بود.

حجت‌الاسلام آقاجانپور  تصریح کرد: شهید فخری زاده ابعاد شخصیتی ناشناخته‌ای داشت؛ او در حوزه عرفان، هنر و ادب نیز راه رفته بود و از قرآن الهام می گرفت.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده اهل نیایش و انس با خدا و اهل بیت (س) بود، افزود: بسیاری از یافته‌های علمی شهید فخری زاده الهام گرفته از قرآن کریم بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها