فرمانده سپاه زنجان:

۳۲۰ گروه جهادی در زنجان فعالیت دارند

سرهنگ «سهندی» گفت: ۳۲۰ گروه جهادی در قالب گروه‌های جهادی محله‌محور و جغرافیامحور زنجان فعالیت دارند.
کد خبر: ۴۹۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ - 27November 2021

به گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار «محسن سهندی» امروز در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان اظهار داشت: ۳۲۰ گروه جهادی در قالب گروه‌های جهادی محله‌محور و جغرافیامحور زنجان فعالیت دارند.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر روز در مجموع کار در گروه‌های جهادی انجام شده است، افزود: گروه‌های جهادی با وجود شیوع بیماری کرونا کار‌های زیرساختی و عمرانی را تعطیل نکرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ پروژه با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی گروه‌های جهادی در شهرستان زنجان اجرایی شده است، بیان کرد:

سهندی با اشاره به اجرای ۱۶ پروژه آب کشاورزی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و ۴۵ خانه محروم از جمله پروژه‌هایی است که توسط گروه‌های جهادی تامین می‌شود، اضافه کرد: ترمیم و بازسازی ۵۸ خانه محروم در شهرستان زنجان، ۱۷ مورد اصلاح وضعیت موجود مدارس و ۱۵۷ مورد توزیع تهیه جهیزیه توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان از دیگر خدمات توسط این گروه‌ها است.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ فقره تسهیلات اقتصاد مقاومتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستان زنجان پرداخت شده است، افزود: ۱۳۱ صندوق قرض‌الحسنه راه‌اندازی شده است.

سهندی با اشاره به فعالیت ۱۵۰ کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرستان زنجان، عنوان کرد: در قالب طرح شهید سردار سلیمانی، ۱۵۰ هزار نفر روز در قالب این طرح خدمات رسانی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار