فرمانده سپاه امام رضا (ع):

پویایی انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت شهدا حاصل شده است

سردار «غیاثی» گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست و بن‌بست وجود نخواهد داشت و این حقیقت به برکت شهدا، خانواده شهدا و انقلاب اسلامی حاصل شده است.
کد خبر: ۴۹۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ - 27November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم گرامیداشت شهدای شمال شرق مشهد و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «حسین حریری» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی»، خانواده شهدا و جمعی از نمایندگان شورای شهر مشهد در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

سردار غیاثی اظهار داشت: مردم در قالب بسیج در برقراری امنیت پایدار مشارکت دارند. اگر امروز بسیج در کنار نیروهای مسلح در برابر دشمنان نظام آرایش می‌گیرد از برکات انقلاب است.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای اهداف دراز مدت انقلاب ساختار‌هایی مانند نهاد بسیج را شکل دادند و فرمودند الگوی این نهاد را از صدر اسلام گرفته‌اند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: برخی کشور‌ها امنیت دارند، چون تهدیدی در اطرافشان نیست، اما ما با وجود تهدیدات پیرامونی خود، اقتدار امنیتی داریم که این اقتدار به‌واسطه تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فداکاری نیرو‌های انتظامی و نظامی به‌دست آمده است.

غیاثی بیان داشت: شاکریم که خداوند رزق بسیجی بودن را به ما عنایت کرده است، اگر قدردان بسیجی بودن خود نباشیم و قدردان این حاکمیت الهی نباشیم خداوند ما را کیفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی شکست و بن‌بست وجود نخواهد داشت و این حقیقت به برکت شهدا، خانواده شهدا و انقلاب اسلامی حاصل شده است.

ذکر مصیبت اهل‌بیت و بیان خاطره توسط پدر شهیدان حریری و احمدی روشن از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار