نماینده ولی فقیه در خوزستان:

زیبنده نیست که برخی کارگران ۸ ماه حقوق دریافت نکنند

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: زیبنده نیست که این کارگران ۸ ماه حقوق دریافت نکنند و برخی دیگر در جاهای دیگرحقوق های بالا بگیرند.
کد خبر: ۴۹۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 27November 2021

زیبنده نیست که برخی کارگران ۸ ماه حقوق دریافت نکنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با هفته بسیج نماز پرشکوه وحدت به امامت حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» در محل شهرداری اهواز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: از این که در جمع مدیران و سایر دستگاه‌ها هستیم بسیار خرسندیم. آنچه برای ما حائز اهمیت است این است که در حکومت اسلامی باید تلاش شود که همه به چشم یکسان مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: در کشور ما کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست و ما نمره خیلی خوبی کسب نکردیم و با آنچه که مد نظر است فاصله داریم.

امام جمعه اهواز با اشاره به مشکلات کارگران شاغل در شهرداری گفت: زیبنده نیست که این کارگران ۸ ماه حقوق دریافت نکنند و برخی دیگر در جاهای دیگرحقوق های بالا بگیرند.

حجت الاسلام موسوی فرد تصریح کرد: انشاالله در این دولت انقلابی که داعیه دار مبارزه با فساد است و آثارش را خواهیم دید، مشکلات مردم حل شود.

وی افزود: درخواست ما از مسئولان این است که مشکلات مردم را حل و آنها را مانند خانواده خودشان فرض کنند و هر کاری که برای خانواده خود انجام می دهند برای آنها نیز انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید به شهردار جدید فرصت داده شود تا بتواند کار کند و از وی انتظار داریم موضوع تبدیل وضعیت ها و مطالبات مردم را پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار