قالیباف:

بسیجیان رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دوش می‌کشند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بسیجیان به ویژه شهدای بسیجی عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند و رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون به دوش کشیدند و همیشه در میدان بودند.
کد خبر: ۴۹۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ - 28November 2021

بسیجیان رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دوش می‌کشندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: در هفتم آذر ماه سال ۵۹ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفقیت بسیار بزرگی را در ناوچه پیکان به دست آورد و توانست مجموعه نیروی دریایی رژیم بعثی عراق را در آن عملیات منهدم کند.

وی در ادامه عنوان کرد: روز نیروی دریایی ارتش را به همه دریادلان دلاور نیروی دریایی ارتش تبریک می‌گویم. مجلس شورای اسلامی از رشادت‌های فرزندان غیور نیرو‌های مسلح در نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد و خلیج‌فارس و در دوردست و نزدیک دارند، تقدیر و تشکر می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیجیان به ویژه شهدای بسیجی عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان آوردند و رسالت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از ابتدا تاکنون به دوش کشیدند و همیشه در میدان بودند.

قالیباف متذکر شد: روز جمعه گذشته اولین سالگرد شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان بود که رژیم تا بُن دندان مسلح و کودک‌کش صهیونیستی و ایادی آنها، این دانشمند هسته‌ای ایران را به شهادت رساندند که مجدداً شهادت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوارم فعالیت‌های علمی و درخشان شهدای هسته‌ای در توسعه مراکز تحقیقاتی در حوزه هسته‌ای کشور مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار