مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی

امیر «نجاتی» گفت: توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای انتشار و انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 28November 2021

توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی یکی از مهم ترین اقدامات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان شمالی با حضور امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و پیشکسوتان دفاع مقدس، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در این جلسه اظهار داشت: هر کاری که در مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته، با همت و تلاش پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولان استان است؛ بنابراین جلسات شورای پیشکسوتان دفاع مقدس باید به صورت دائم برگزار شود تا یک پیشتوانه فکری برای مجموعه اقدامات استان باشد.

وی افزود: وجود پشتیبانی فکری و ایده‌پردازی قبلی و همدلی بین مسئولان، موجب پیشرفت در فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی به‌خصوص ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شده است.

امیر «نجاتی» با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای انتشار و انتقال فرهنگ دفاع مقدس است، تصریح کرد: ما باید درمورد عملیات‌ها و وقایع دفاع مقدس و روز به روز آن دوران که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ذره‌ذره آن نیاز به شکافته شدن دارد، محتوای متناسب با فضای مجازی تولید کنیم.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا ضمن تاکید بر ضرورت تدوام نشست شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان خراسان شمالی، در خصوص تکمیل برنامه‌های ارائه‌شده، پیشنهادات و نکات ارزشمندی را از جمله ضرورت توجه و تجلیل از اقشار مختلف و صنوف، مدارس، جانبازان، ایثارگران، نیرو‌های بسیجی که وابسته به ارگان و سازمانی نیستند، مطرح و بر لزوم ثبت خاطرات، تاریخ شفاهی خانواده‌ها و جهادگران و همچنین راه‌اندازی و ایجاد ارتباط از طریق شبکه مجازی و... تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار