رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات لوازم خودرو‌های سرقتی

سردار قنبری با اشاره به اجرای طرح سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه در آبان، از افزایش ۹۰ درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو در این طرح نسبت به طرح قبلی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 29November 2021

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات لوازم خودرو‌های سرقتیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا در تشریح اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان وسایل نقلیه در آبان سال جاری در استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در طول مدت اجرای طرح، ۲۲۸ دستگاه خودرو و ۱۲۶ دستگاه موتورسیلکت به همراه ۲هزار و ۵۹۶ قلم لوازم و محتویات خودرو کشف شد و تعدادی از سارقان که بیشتر آنان سابقه دار بودند، نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به افزایش ۹۰ درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو نسبت به طرح قبلی تصریح کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می‌توان به همکاری مناسب عوامل تجسس کلانتری‌ها و تعامل سازنده صنوف اشاره کرد.

قنبری همچنین کنترل بازار‌های غیر رسمی خرید و فروش کالا را گام مهمی در قطع زنجیره سرقت دانست و تاکید کرد: در صورتی که سارق نتواند کالای سرقتی را به فروش برساند و هرگونه امکان خرید و فروش از مالخر نیز سلب شود، عملا آمار وقوع سرقت نیز کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقابله‌ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و نتایج آن به طور مستمر به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار