رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

عمود خیمه تشکل‌های دانشجویی «بسیج» است

«خطیبی» گفت: عمود خیمه تشکل‌های دانشجویی بسیج است. این تشکل‌ها نباید با هم مرزبندی داشته باشند بلکه با تعامل باید حرکت کنند.
کد خبر: ۴۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ - 30November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با «عمیدالدین خطیبی» رئیس این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرده و به بیان نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند.

عمیدالدین خطیبی در این جلسه با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیج همیشه با حداقل امکانات حداکثر نتایج را گرفته است. انتظار این است که با حرکت جهادی این ارزش‌ها را زنده نگه داشته شود. عمود خیمه تشکل‌های دانشجویی بسیج است، این تشکل‌ها نباید با هم مرزبندی داشته باشند، بلکه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و در مسیر انقلاب حرکت کنند.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویان در امور کشور عنوان کرد: ذهن پویای جوانان می‌تواند سرچشمه تفکرات ناب و بدیعی باشد که برای حل مسائل و مشکلات بدان نیازمندیم. ما هر چه در زمینه مسائل فرهنگی هزینه کنیم کم است و نکته اینجاست که اثر این هزینه کرد بعد‌ها مشخص می‌شود. باید مسائل و مشکلات روز جامعه توسط بسیج آسیب شناسی شده و برای آن با تکیه بر پژوهش‌های جامع و دقیق راه حل ارائه شود. باید به مسائل نگاه بلند مدت داشت و نباید اجازه داد انرژی ذهن پویا و خلاق جوانان و دانشجویان صرف امور کلیشه‌ای شود.

پایش سلامت ۴۵۰ نفر جهت بیماری دیابت توسط بسیج دانشجویی

در ادامه این جلسه «علیرضا زارع» مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به ذکر گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: برگزاری کنگره شهدا، برگزاری دوره «طرح ولایت»، برپایی ستاد اربعین دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی، پایش سلامت ۴۵۰ نفر در روز جهانی دیابت و انجام فعالیت‌های انتخاباتی از جمله برگزاری تریبون آزاد، تولید رسانه‌ای و تبلیغ چهره به چهره از جمله اقداماتی است که توسط مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار