رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع):

عالمان عامل رهایی از گمراهی در جامعه هستند/ خون شهدا در کالبد جامعه حیات‌بخش است

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)گفت : عالمان عامل رهایی از گمراهی در جامعه هستند
کد خبر: ۴۹۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ - 30November 2021

عالمان عامل رهایی از گمراهی در جامعه هستند/ خون شهدا در کالبد جامعه حیات بخش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، آیت الله  محمدحسن  اختری رئیس شورای مجمع جهانی اهل بیت (ع) و رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری در اجلاسیه طلاب وروحانیون ایلام ویژه کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظها رداشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از مواردی است که همیشه مورد تاکید آیات و روایات، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی افزود: ایلام استانی مقاوم، غیور و ریشه‌دار در ولایت است که لغزش ها نتوانسته مردم این دیار را از مسیر دور کند و حتی با تهاجم صدام هم در طول دوران دفاع مقدس ایستادند.

اختری در ادامه گفت: پایداری مردم به ایمان، اعتقاد و هدایت علمایشان بستگی دارد مانند آیت‌الله حیدری که همواره در میان مردم بود و باعث شد تا مردم دلاورانه ایستادگی کنند.

رئیس شورای مجمع جهانی اهل بیت (ع) بیان داشت: شهدا و خون شهدا به کالبد جامعه حیات می بخشد. دشمنان فکر می‌کردند با ترور حرکت محور مقاومت را کند می کنند اما امروز در انزوا به سر می برند و به نابودی و افول نزدیک شده اند.

وی با اشاره به ضرورت شناخت صحیح از جامعه گفت: باید بدانیم در چه وضعیتی هستیم و در چه جایگاهی قرار داریم. امروز در شرایطی قرار داریم که در تمام دنیا شیعه و مجلس امام حسین (ع) حضور دارد و اسلام در وضعیت قدرتمندی است.

اختری عنوان کرد: جمهوری اسلامی در مقابل مزدوران و مستکبران ایستادگی می کند و آن ها جرات پاسخگویی ندارند و این به عظمت اسلام، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان اسلام است.

رئیس کمیته فلسطین نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: عالمان عامل راهنمایی مردم و رهایی جامعه از گمراهی هستند و باعث می شوند تا مردم فریب توطئه های دشمنان را نخورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها