سردار قربانی درگذشت بنیانگذار مهندسی جنگ جهاد سازندگی را تسلیت گفت

فرمانده دوران دفاع مقدس در پیامی درگذشت مهندس حاج مهدی ورشابی از جهادگران بی ادعای هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ - 30November 2021

سردار قربانی درگذشت بنیانگذار مهندسی جنگ جهاد سازندگی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار مرتضی قربانی استاد دانشگاه امام حسین (ع) و از فرماندهان دفاع مقدس در پی درگذشت «مهدی ورشابی» از جهادگران بی‌ادعای هشت سال دفاع مقدس و از بنیانگذاران مهندسی جنگ در جهاد سازندگی،  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار قربانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلائِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمْ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِما کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

در ایام عملیات پیروزمند و غرور آفرین طریق القدس، یکی از مجهادان راه خدا که نقش بی بدیلی در پشتیبانی مهندسی آن عملیات داشت، به همرزمان شهیدش و امام شهدا (ره) پیوست. خاک خوزستان رشادت‌های حاج مهدی ورشابی را که عمری در سنگر جهاد سازندگی در جبهه‌ها و در پشت جبهه‌ها خالصانه خدمت می‌کرد فراموش نمی‌کند. اگر نبود نبوع سنگر سازان بی سنگر جهادسازندگی در ارائه پشتیبانی مهندسی از جبهه‌ها نبود، قطعا عملیات‌های بزرگی، چون «طریق القدس» به سرانجام مطلوب نمی‌رسید.

فقدان وجود بزرگ مردی از تبار جهادگران بی ادعا، مرحوم مهندس ورشابی که با خدمات بی نظیر خود، یادگار‌های ماندگاری در تاریخ دفاع مقدس و میدان‌های جهاد و شهادت به جای گذاشته، مایه تاسف و تاثر بسیار است. از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت الهی را دارم و برای بازماندگان از خداوند صبر مسئلت می‌کنم.

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها