رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

شهید «فخری زاده» موجب اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان شد

حجت‌الاسلام «آقاجان‌پور» گفت: بر اساس رهنمود قرآن کریم، دشمنان هرگز سازش نمی‌کنند تا زمانی که تسلیم آن‌ها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد که ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل دشمنان بایستیم.
کد خبر: ۴۹۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ - 30November 2021

شهید فخری زاده زمینه اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان را فراهم کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امشب در مراسم گرامی‌داشت نخستین سالگرد شهادت شهید هسته‌ای و دفاعی «محسن فخری زاده» در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: پس از اینکه نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد پدر هسته‌ای ایران را ترور کردیم و اسرائیل می‌تواند خواب راحت داشته باشد، مردم کشورمان متوجه شدند چه گوهر ارزشمندی را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه فخری زاده دانشمندی عالم، عارف، مومن و متدین بود، ابراز کرد: ایشان سرباز واقعی امام زمان (عج) بود و برای زمینه سازی ظهور نقش آفرینی کرد و انتظار می‌کشید تا در رکاب حضرت مهدی (عج) نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند معنای انتظار نشستن و دعا کردن نیست، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز طلوع خورشید عظمای ولایت است و منتظران ظهور در نظام جمهوری اسلامی باید آمادگی خودشان را بالا ببرند تا با ظالمان و مستکبران مبارزه کنند.

آقاجانپور با تاکید بر اینکه این آمادگی نیاز به اقتدار دفاعی نیز دارد، گفت: تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و خواسته‌های نامشروع آمریکا و نظام سلطه قوی شدن است و دانشمند شهید فخری زاده کاری کرد که ما قوی و مقتدر شویم.

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کردند دشمن با مذاکره دست از تحریم و دشمنی با ما برمی دارد، گفت: ماهیت نظام سلطه، سلطه گری است و قرآن می‌فرماید هرگز این‌ها با شما سازش نمی‌کنند تا زمانی که تسلیم آن‌ها شوید و شهید فخری زاده کاری کرد ما امروز قوی شویم و با اقتدار در مقابل این‌ها بایستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه امروز اگر نمایندگان ایران در مجامع بین المللی زیر بار سلطه گری آمریکا و نظام سلطه نمی‌روند به برکت مجاهدت‌های شهدای ماست، خاطرنشان کرد: پیام شهید فخری زاده برای ما این است که باید مقاومت و ایستادگی کرده و آمادگی معنوی و دفای خود را بالا ببریم تا در برابر دشمنان با توان بالا امکان ایستادگی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار