قدردانی ائمه جمعه کشور از افتخارآفرینی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش

در پی حضور ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس و بازگشت عزتمندانه به کشور، ده‌ها تن از ائمه جمعه در سراسر کشور با ارسال پیام‌ها و دلنوشته‌هایی به ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و افتخارآفرینی دریادلان این ناوگروه قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۹۲۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶ - 01December 2021

قدردانی ائمه جمعه کشور از افتخار آفرینی ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی حضور ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش در اقیانوس اطلس و بازگشت عزتمندانه به کشور، ده‌ها تن از ائمه جمعه در سراسر کشور با ارسال پیام‌ها و دلنوشته‌هایی به ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و افتخارآفرینی دریادلان این ناوگروه که با تکیه بر دانش بومی و با ناو ایرانی سهند، طولانی‌ترین دریانوردی تاریخ کشور را انجام داده و موجب شکست هیمنه استکبار و امیدآفرینی برای دوستان نظام شدند، قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام‌ها و دلنوشته‌ها آمده است:

نیروی دریایی مظهر اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران است و امنیت آبراه‌های بین المللی و دریا‌ها مدیون همت بلند، نبوغ فکری و شجاعت شیرمردانی است که با توان علمی و عملی خود سینه امواج را شکافته و پرچم سه رنگ میهن اسلامی و عزیزمان را در دورترین نقاط دنیا به اهتزاز درآوردند.

در این پیام‌ها همچنین آمده است: ناوشکن ایرانی سهند و ناوبندر مکران در پهنه اقیانوس‌ها و آب‌های بین‌المللی افتخار بزرگی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق و به همه جهانیان این پیام را مخابره کردند که ایران سرزمین دلیران است. این دلاورمردان با ناو سهند این دستاورد ایرانی دنیا را به حیرت وا داشتند و فرمایش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که فرمودند «نیروی دریایی ارتش یک نیروی بین المللی است» را به منصه ظهور رساندند.

همچنین در فراز‌هایی دیگر از دلنوشته‌ها آمده است: ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش اعتماد به نفس ایران را صدچندان کرد و به‌رغم تهدیدات دشمن، این حرکت مقتدرانه موجب تثبیت موقعیت ایران قوی در دنیا شد و موجبات شادی دوستان را فراهم کرد و کاری بسیار زیبا، لازم و راهبردی در مسیر اقتدارافزایی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی بود.

همچنین در بسیاری از دست‌نوشته‌های ارسالی ضمن تاکید بر تاثیرات داخلی و بین‌المللی این حرکت بزرگ آورده شده است: انجام ماموریت طولانی‌ترین دریانوردی توسط ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی به دنیا فهماند که ارتش و سایر قوای مسلح ایران اسلامی به هنگام نیاز و برای دفاع از منافع ملی خود و اثبات توانمندی دریایی قادرند مقتدرانه در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار