نگاهی به زندگی شهید «صادقی بهمنی»

«صادقی بهمنی» سال 1342 در روستای بهمنی از توابع میناب متولد شد و در چهارم دی 1365 در منطقه پاسگاه زید به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۹۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵ - 03December 2021

نگاهی به زندگی شهید «صادقی بهمنی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احمد صادقی بهمنی» در سال ۱۳۴۲ در روستای بهمنی از توابع میناب متولد شد. دوران ابتدایی را در روستای زادگاهش گذراند و مقطع راهنمایی را در روستای حکمی سپری کرد. وی برای تحصیل در مقطع متوسطه به میناب رفت و همانجا دیپلم خود را گرفت.

احمد فردی با نشاط و اهل ورزش بود و سالی که دیپلم گرفت در مسابقه دوچرخه سواری مقام اول را کسب کرد. بعد از اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد. دو سال از تحصیل احمد در حوزه علمیه قم می‌گذشت که ازدواج کرد و در قم زندگی مشترکش را شروع کرد. چند ماه بعد از اقامت او و همسرش در قم به میناب برگشت و راهی جبهه شد. آخرین باری که عازم جبهه بود، وقتی به دیدن خانواده‌اش رفت پدرش را نیز ترغیب کرد تا با او همراه شود و هر دو راهی جبهه شدند.

اخلاق احمد آن چنان گرم و با صفا بود که در چند روزی که در مرخصی به سر می‌برد از همه جا سراغش را می‌گرفتند و دوستانش به دیدنش می آمدند. اگر گاهی اتفاقی بچه های تربیت بدنی میناب او را در خیابان می‌دیدند، با او قرار می‌گذاشتند تا باهم در مسابقه دوچرخه سواری یا فوتبال شرکت کنند.

احمد سرانجام در چهارم دی ۱۳۶۵ در منطقه پاسگاه زید در حالی که جزو غواصان خط‌شکن لشکر ثارالله (ع) بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار