نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تشکیل لشکر سایبری طلاب جوان

«محمدی لائینی» بر ضرورت تشکیل لشکر سایبری طلاب جوان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 01December 2021

ضرورت تشکیل لشکر سایبری طلاب جوانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در دیدار با «رضا عزت زمانی» معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس اظهار داشت: مملکت فقط یک ولی دارد و همه باید پای رکاب ولی و رهنودهای ولی باشیم.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان فخری‌زاده و شهریاری به طرح تحول و سند راهبردی سازمان تبلیغات اشاره کرد و افزود: باید زودتر این سند عملیاتی شود.

محمدی لائینی با بیان اینکه ما تبلیغات را جدی نگرفتیم، تصریح کرد: تبلیغات خیلی مسئله مهمی است و امروز از آن به عنوان امپراطوری تبلیغاتی یاد می‌کنند و جنگ رسانه ای، جنگ اطلاعاتی، جنگ فرهنگی و جنگ نرم به تبلیغات برمی‌گردد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه با بدنه عظیم ملت مسلمان باید ارتباط تبلیغاتی داشته باشیم، اضافه کرد: در فضای مجازی باید تبلیغات را به شیوه و ابزار نوین ببینیم چرا که کار در حوزه تبلیغات بسیار بسیار گسترده است.

وی از هنر به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغات نوین یاد کرد و افزود: در بخش هنر توانستیم مخاطب بیشتری جذب کنیم و باید این مسئله را جدی بگیریم.

امام جمعه ساری کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و بر ضرورت تشکیل لشکر سایبری طلاب جوان تأکید کرد و بیان داشت: طلاب با مهارت، شناسایی شوند و با ابزارهای پیشرفته در فضای مجازی تبیلغ کنند و ما باید حمایت کنیم و اینگونه لشکر مبلغ تربیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کار در فضای مجازی نوعی ذکر مستحب است، اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی باید نمایندگی استانی داشته باشد و باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه سیاستهای اقتصاد مقاومتی، شورای عالی فضای مجازی، مبارزه با فساد، جمعیت و... توجه کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه باید جمعیت بسیجی داشته باشیم و در این راستا به کیفیت نیز توجه کنیم، افزود: بسیج خیلی مهم است و باید جمعیت بسیج را به بیست میلیون برسانیم که خود لشکر عظیمی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه در عملی کردن تبلیغات باید خوف داشته باشیم، افزود: باید خطر را پیش بینی و برایش چاره اندیشی کنیم و هراسی نداشته باشیم و برای آینده تبلیغات اسلامی باید خوف داشته باشیم و خطرها و آفات را ببینیم.

امام جمعه ساری گفت: باید جامعه را در برابر ادیان و فرقه‌های ضاله واکسینه کنیم و تبلیغات اسلامی در این زمینه نقش مهم و اساسی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها