فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند تجربه و تخصص هستند

امیر سرتیپ دوم «پرویز» گف: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند تجربه و تخصص هستند و راه استفاده از تجربیات این عزیزان نباید بسته شود بلکه سایر همکاران باید به گونه‌ای رفتار کرده و از ظرفیت عظیم علم و تجربه آنان استفاده کنند.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 01December 2021

بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند تجربه و تخصص هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی علاوه بر تجلیل و قدردانی زمینه‌ساز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی بیان داشت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی‌های بازنشستگان، رزمندگان دیروز و همرزمان آنان که به درجه رفیع شهادت نائل آمده و آن‌هایی که امروز در سنگر آنان خدمت می‌کنند، است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق ادامه داد: همکارانی که در لحظات سخت انقلاب و نظام با ایثار و فداکاری خود در صحنه حاضر بودند، اکنون که به درجه بازنشستگی نایل می‌شوند به منزله جدایی آنان از مجموعه ارتش نیست.

پرویز با تأکید بر اینکه باید تجربیات این عزیزان در مجموعه ارتش به نسل جوان منتقل شود، خاطرنشان کرد: اگر خواهان این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود باید تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروهای مسلح سرلوحه اهداف نظام و انقلاب باشد.

وی  در ادامه تصریح کرد: بازنشستگان امروز رزمندگانی هستند که در صحنه‌های جنگ شجاعانه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران جنگیدند و از حضور دشمن در خاک این مرز و بوم به خوبی دفاع کردند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق خطاب به بازنشستگان حاضر در جلسه، افزود: شما عزیزان با صرف دوران جوانی و میانسالی خود 30 سال عاشقانه و ایثارگرانه به خدمت پرداختید و مبدأ و منشأ اثراتی ارزنده برای نیروهای مسلح و جامعه بودید ‌و وظیفه شما نیز ایجاب می‌کند که آرمان‌های شهدا را به نسل جوان انقلاب منتقل کنید.

پرویز ادامه داد: بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمند تجربه و تخصص هستند و راه استفاده از تجربیات این عزیزان نباید بسته شود بلکه سایر همکاران باید به گونه‌ای رفتار کرده و از ظرفیت عظیم علم و تجربه آنان استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار