تاکید شورای عالی هماهنگی اقتصادی بر استفاده از منابع مولدسازی برای تقویت بخش خصوصی

سران قوا در شورای عالی هماهنگی اقتصادی تاکید کردند که منابع حاصل از مولدسازی به صورت اهرمی به امر تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تمام استان‌ها قرارگیرد.
کد خبر: ۴۹۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ - 01December 2021

تاکید شورای عالی هماهنگی اقتصادی بر استفاده از منابع مولدسازی برای تقویت بخش خصوصیبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که سه‌شنبه شب به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و با حضور روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تشکیل شد، تاکید بر این موضوع شد که منابع حاصل از مولد سازی به صورت اهرمی به امر تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی تمام استان‌ها و بخشی از آن نیز در اختیار دستگاه‌های اجرایی واگذار کننده دارایی‌های مازاد قرارگیرد و صرف سرمایه گذاری در حوزه‌های تحت پوشش همان دستگاه‌ها شود.

در این جلسه، برنامه مولدسازی با هدف افزایش بهره وری دارایی‌های دولت و تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور در دستور کار قرار گرفت و روسا و مقامات سه قوه دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر این برنامه مطرح کردند.

همچنین مقرر شد وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد‌های تکمیلی را برای تامین منابع مالی لازم در جهت تقویت سرمایه گذاری بخش خصوصی از طریق مولدسازی دارایی‌های دولت، جمع بندی و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارائه کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها