مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مردم شادگان، بهترین نمره را از آزمون‌های سخت انقلاب و دفاع مقدس گرفتند

سردار مرادحاجتی گفت: مردم شادگان، بهترین نمره را از آزمون‌های سخت انقلاب و دفاع مقدس گرفتند و رسالت ما و هنرمندان و رسانه‌ها این است که حماسه‌های این مردم سلحشور را ثبت و ضبط کنیم و با زبان روز به محاطب نسل امروز انتقال دهیم.
کد خبر: ۴۹۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ - 01December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، گردهمایی بزرگ بسیجیان و شهروندان ولایت مدار شادگانی تحت عنوان شبی با شهدا شامگاه امروز در این شهر برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدایی است که در گذشته های نه چندان دور برای دفاع از مردم، نظام، انقلاب و کیان اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی به غیرت قوم عرب خوزستان در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: نه گفتن عرب های ولایی خوزستان به صدام، بزرگترین پاسخ منفی تاریخ کشور بود این در حالی است که خیلی از پادشاهان و حاکمان تاریخ کشور نتوانستند به خیلی ها نه بگویند و بسیاری از خاک کشور را به دیگران هدیه دادند.

سردار مرادحاجتی، تکریم مادر شهدا را واجب تر از همیشه دانست و گفت: مادران شهدا، بچه هایی روی سفره امام حسین (ع) بزرگ کرده و تقدیم اسلام کردند که خون شان باعث برافراشته شدن بیرق عاشورایی در دل دنیای استکباری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: مردم شادگان، بهترین نمره را از آزمون های سخت انقلاب و دفاع مقدس گرفته اند و رسالت ما و هنرمندان و رسانه ها این است که ناگفته ها و حماسه های این مردم سلحشور را ثبت و ضبط کنیم و با زبان روز به محاطب نسل امروز هدیه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها