در پیامی؛

سرلشکر «باقری» انتصاب رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام «موسی‌پور» به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 02December 2021

سرلشکر «باقری» انتصاب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین موسی‌پور» به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور

با سلام و تحیات؛

انتصاب مبارک جنابعالی با حکم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» که بیانگر تعهد، قابلیت‌ها و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک تجارب ارزشمند و ارزنده جنابعالی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی و نیز مناصب اجرایی و سیاسی کشور، پشتوانه مطمئنی برای تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از آن مجموعه حساس و مهم در بزرگداشت و فعال کردن مساجد و نهاد‌های انقلابی؛ به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی و همچنین چابک‌سازی و سبک کردن تشکیلات با زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن خواهد بود.

با اعلام آمادگی همه‌جانبه نیرو‌های مسلح برای همکاری و همراهی‌های لازم با آن شورا، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار