مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

راهیان نور یک حرکت ملی و یک مکتب جریان ساز برای نسل‌هاست

سردار مرادحاجتی گفت: راهیان نور یک حرکت ملی و یک مکتب جریان ساز دائمی است که باید منبع تاثیرگذاری معنوی و ارزشی بر نسل‌های متمادی باشد.
کد خبر: ۴۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ - 02December 2021

راهیان نور یک حرکت ملی و یک مکتب جریان ساز برای نسل هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به همراه امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب و ارشد آجا در خوزستان امروز در بازدید از یادمان‌های شلمچه و هویزه از آمادگی یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان به منظور میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: خاک خوزستان، همیشه تاریخ میزبان رخدادهای بزرگ ارزشی و معنوی بوده است.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از آمادگی ارتش در مهیا کردن یادمان‌های تحت نظارتش برای استقبال از کاروان های راهیان نور، افزود: راهیان نور یک حرکت ملی و یک مکتب جریان ساز دائمی است که باید منبع تاثیرگذاری معنوی و ارزشی بر نسل های متمادی باشد.

سردار مرادحاجتی گفت: در جریان شیوع بیماری کرونا از سال 98 به مدت دو سال بازدید از یادمان های راهیان نور برگزار نشد اما با توجه به شرایط فعلی مجوز بازدید زائرین از این مراکز محقق شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: صد البته در صورت آغاز سفرها به سرزمین نور همچنان باید مراقب بود و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرد که سلامت هیچ عزیزی تهدید نشود ضمن این که در صدد هستیم تا با شیوه های نوین و مخاطب شناسی بهتری بتوانیم پذیرای کاروان ها و جوانان سراسر کشور در خاک شهدایی خوزستان باشیم.

وی افزود: خوزستان هم دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است، هم مفتخر به میزبانی از رزمندگان سراسر کشور در طول جنگ تحمیلی بوده و هم میزبان زائرین اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور است و این مناسبت ها همه از ارزشمندترین رخدادهای تاریخ این کشورند و ما خوزستانی ها باید از این افتخار میزبانی به بهترین شکل ممکن بهره برده و بتوانیم خادمان خوبی برای هموطنان عزیز باشیم.

امیر بیدادی نیز رویکرد و نگاه سردار مرادحاجتی به فعالیت های ارتش را بسیار زیبا و متفاوت تر از همیشه دانست و بیان داشت: همکاری متقابل بسیار مفیدی بین ارتش در استان و جنوب غرب با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان صورت گرفته که امیدواریم منجر به خروجی مطلوبی در حوزه های مختلف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها