شهید «فرزاد بهمنی»:

از خواب غفلت بیدار شوید که وقت حسین‌وار جنگیدن است

شهید «فرزاد بهمنی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: از خواب غفلت بیدار شوید و به خود بیایید که وقت حسین‌وار جنگیدن است.
کد خبر: ۴۹۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳ - 09December 2021

از خواب غفلت بیدار شوید که وقت حسین وار جنگیدن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، شهید «فرزاد بهمنی» 7 مهر 1347 در شهرستان «زاهدان» به‌دنیا آمد و سرانجام 20 دی 1365 در «شلمچه» ندای حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «فرزاد بهمنی»

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود بر مهدی (عج) یگانه منجی عالم بشریت و با سلام و درود بر نایب برحقش امام امت این اسطوره ایمان و تقوا و رهبر مستضعفان جهان و سلام درود بیکران بر شهدای اسلام از جنگ احُد تا عملیات بدر جنگ تحمیلی. رحمت و رضوان بیکران خداوند بر خانواده های پرصبر و با اجر شهدا که به حق پشتوانه انقلابند.

خدا را سپاس بیکران می گویم که در رحمت جهاد را بر من گشود و ترس را از من بیرون کرد تا از مرگ نهراسم و از این دنیا فرار کردم و به امید پیوستن به انصار حسین (ع) لحظه شماری کنم. شکر و سپاس معبود را که این سعادت را نصیبم کرد تا راه حق را بروم و پاسخگوی «هل من ناصر ینصرنی» حسین (ع) در روز عاشورا باشم که این فریاد اینک از زبان حسین زمان، خمینی عزیز به گوش می رسد که آیا کسی هست که دین حسین (ع) را یاری کند؟

امروز که وقت امتحان الهی است باید خودمان را بیش از پیش در صحنه‌های نبرد نشان بدهیم، تا شاید بتوانیم در این امتحان الهی قبول شده و بگذریم و حال که اسلام احتیاج به خون دارد، چه بهتر از جان ناقابل و بی ارزش ما در مقابل معبود خودمان که برای استوار شدن دین اسلام در جهان می‌باشد و چه بهتر که فرزندان آن دنیا باشیم.

«و اگر دین اسلام جز ریخته شدن خون ما در دنیا حاکم می‌گردد پس ای گلو‌له‌ها و ای موشک‌ها و ای بمب‌ها ببارید و ما را نقش زمین کنید که اسلام ارزشش بیشتر از خون ما جوانان است‌» اکنون اگر همه در شهرها بمانند و بگویند رزمندگان در جبهه هستند و بگویند جبهه به ما احتیاج ندارد پس چه کسی باید جلو ظلم را بگیرد و چه کسی جلوی این تجاوز را بگیرد به گفته امام عزیز ما که فرمود «‌امروز مسئله اصلی جنگ است‌» و تصمیم دشمنان ما شکست اسلام است اینها از قدرت اسلام می‌ترسند. از خواب غفلت بیدار شوید و به خود بیایید که وقت حسین وار جنگیدن است و هیچ هراسی به دل راه ندهید که خدا با ماست و اما شما امت بیدار و شهیدپرور خدای نکرده هنگامی نشود که در شما تزلزلی به وجود بیاید که چرا این قدر شهید مفقود می‌دهیم ما باید به ظالمین بگوییم که تا اسلام و انقلاب احتیاج به خون دارد، زیر بار ذلت نمی‌رویم‌ و خواهشی که از شما دارم این است که نگذارید این جوانان از خدا بی‌خبر با پوشیدن لباس‌های مبتذل و بیهوده و درست کردن خودشان به شکل‌های گوناگون جوانان عزیز انقلاب را منحرف کنند و موجب تحریک شدن آنها بشوند و خواهشم این است که جواب آنها را قاطعانه بدهید تا مشتی باشد بر دهان صهیونیسم شرق و غرب‌.

و ای امت رزمنده افتخار کنید که چنین رهبری دارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید که این ولایت همان ولایت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار است و روحانیون هدایتگر شما از تاریکی‌ها هستند را تقویت نمایید. از تمامی برادران و خواهرانی که من را می‌‌شناسند طلب عفو دارم و این حقیر را حلال نمایید. پروردگارا حق را بر ما بنمای همان طور که بر نوح و یارانش نمایان ساختی و راه را برای ما بگشای همان طور که بر اولیایت گشودی.

‌و شما پدر و مادر عزیزم در شهادت من صبر را پیشه سازید و هرگاه خبر شهادت مرا به شما دادند، خدا را شکر کنید و اگر به یاد من افتادید، لحظه‌ای به یاد مظلومیت صحنۀ کربلا و مظلومیت حسین (ع) و یارانش بیفتید.

و شما ای پدر بزرگوارم مرا عفو کنید تا مقدمه عفو خدا گردد و تو ای مادر دلسوزم، تو که سال ها برای این فرزند حقیرت زحمت کشیدی در فراق من اصلاً ناراحت مباش. مادر جان من از علی اکبر (ع) عزیزتر نیستم و امیدوارم که در مرگ من گریه نکنی و شما ای خواهرانم مسئولیت سنگین بردوش دارید رسالتی زینب وار که باید پیام رسان باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها