مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

فرصت خدمت در حوزه دفاع مقدس هدیه شهداست

سردار «اسلامی» فرصت خدمت در حوزه دفاع مقدس را هدیه شهدا دانست و گفت: توفیق این خدمت در خوزستان دوچندان است چون خوزستان کربلای ایران است.
کد خبر: ۴۹۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 04December 2021

فرصت خدمت در حوزه دفاع مقدس هدیه شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز با حضور در خوزستان و در دیدار با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، خدمت در حوزه دفاع مقدس را افتخار دانست و اظهار داشت: اگر کسی توفیق حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را به دست نیاورده این فرصت را دارد که در انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت خدمت کند.

وی فرصت خدمت در حوزه دفاع مقدس را هدیه شهدا دانست و افزود: توفیق این خدمت در خوزستان دوچندان است چون خوزستان کربلای ایران است و مشهد شهدایی که حماسه آفریدند تا از خاک و آب و ناموس و ارزش های شان دفاع کنند.

سردار اسلامی گفت: وجب به وجب خاک خوزستان متبرک و آغشته به خون شهداست. شهدایی از سراسر کشور که به فرمان رهبر لبیک گفتند و این قطعه از خاک میهن را کربلایی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز بیان داشت: حضور ما در خوزستان به واسطه انتقال تجارب و دانش همکاران عزیز و فعال ما در این استان است که افتخار خدمت در پایتخت دفاع مقدس را به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها