دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

رسانه‌ها باید سوژه‌های حوزه دفاع مقدس را با زبان روز به مخاطب انتقال دهند

سردار ادیبی گفت: رسانه‌ها باید از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را ببراند و سوژه‌های گوناگون حوزه دفاع مقدس را پرورش داده و با زبان روز به مخاطب انتقال دهند.
کد خبر: ۴۹۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ - 05December 2021

رسانه ها باید سوژه های حوزه دفاع مقدس را با زبان روز به مخاطب انتقال دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان بازدید کرد.

وی خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک موهبت دانست و اظهار داشت: رسالت اصلی ما انتشار فرهنگ دفاع مقدس است و نشر حداکثری و محتوایی این فرهنگ غنی بر عهده شما رسانه‌های متعهد است.

سردار ادیبی ضمن تقدیر از رویکرد خبرگزاری دفاع مقدس گفت: باید از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری استان استفاده کرد و قطعا جذب فعالین رسانه‌ای با عنوان خادمین حوزه دفاع مقدس می‌تواند بازوی محرک شما در امر اطلاع‌رسانی حداکثری باشد. رسانه‌ها باید از ظرفیت فضای مجازی نهایت بهره را ببراند و سوژه‌های گوناگون حوزه دفاع مقدس را پرورش داده و با زبان روز به مخاطب انتقال دهند.

وی در پایان این بازدید از رسانه‌های خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس خواست که در انتشار و ترویج محتوایی حرکت عظیم راهیان نور و تاثیر این نهضت مردمی بر افکار عمومی و نسل جوان نهایت همکاری را همچون همیشه در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها