فرمانده سپاه امام رضا (ع):

بسیج ظرفیتی مردمی برای حل چالش‌های پیش‌ روی نظام است

سردار «غیاثی» گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرکجا کشور دچار چالش شده، بسیج با آرایش گرفتن در مقابل آن و انجام اقدامات ایجابی و بعضاً سلبی به دنبال حل مشکلات بوده است.
کد خبر: ۴۹۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ - 06December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم آغاز رزمایش سلامت زیستی حضرت زینب (س) که با هدف لکه‌گیری واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تدابیر ارزشمند امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود. سازمانی که امام راحل آن را تأسیس کرد از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و این ویژگی منحصر به فردی برای این مجموعه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج یک روز در دفاع از مرزهای جنوبی کشور نقش‌آفرینی می‌کرد و روز دیگر در مرزهای غربی و شرقی برای دفع شرارت‌ها از هیچ مجاهدتی دریغ نکرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: اگر حوادث غیر مترقبه‌ای در کشور اتفاق افتاد بسیج در وسط میدان بوده؛ به‌طور کلی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هرکجا کشور دچار چالش شده بسیج با آرایش گرفتن در مقابل آن و انجام اقدامات ایجابی و بعضا سلبی به دنبال حل مشکلات بوده است.

غیاثی ادامه داد: امروز هم که کرونا دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم است بسیج به کمک متولیان امر آمده است و در مقطعی با سازماندهی ۹۰ تیم به یاری کادر درمان شتافتند و اتفاقات بسیار خوبی را در حاشیه شهر مشهد رقم زدند که برگزاری این رزمایش در تکمیل اقدامات قبلی است.

وی ابراز داشت: در این رزمایش پنج ناحیه مقاومت حضور دارند و پیش‌بینی‌های صورت گرفته افراد حاضر در این طرح هیچ محدودیت زمانی و تجهیزاتی نخواهند داشت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: در مواجه با افراد برای واکسیناسیون کرونا باید اقناعی برخورد کرد تا کسانی که تمایل به تزریق واکسن را دارند آن را دریافت کنند.

غیاثی با تأکید بر اینکه محلات حاشیه شهر را باید به کمک معتمدین برای انجام واکسیناسیون مهیا کرد، گفت: انسجام و اتحاد در بین متولیان از مواردی است که در این رزمایش باید مورد توجه قرار گیرد. محله را باید به کمک معتمدین برای انجام واکسیناسیون مهیا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار