سرهنگ «وحیدی» مطرح کرد؛

ضرورت تبیین نقش روحانیت استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بر لزوم تبیین نقش روحانیت استان در دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 05December 2021

تبیین نقش روحانیت استان آذربایجان غربی در دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، جلسه شورای راهبردی نقش روحانیت در دفاع مقدس امروز (یکشنبه) با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی و اعضای این شورا در ارومیه برگزار شد.

سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد مقاومت و پایداری ملت ایران و باعث اقتدار و صلابت امروز کشور است.

وی تاریخ دفاع مقدس را پر از ایثار و رشادت های بی نظیر مردم ایران در دفاع از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی دانست و افزود: اما در این میان نقش آفرینی مردم استان آذربایجان غربی به دلیل همجواری با کشور عراق و 230 کیلومتر مرز مشترک با این کشور که به صحنه اصلی تهاجم و نبرد با دشمنان تبدیل شده بود بسیار بارز و پر اهمیت است.

وحیدی تصریح کرد: لذا یکی دیگر از وجه تمایزات این استان نسبت به سایر استانهای دیگر آمار بالای شهدای روحانی آن است که با تقدیم 86 شهید، تکلیف مداری خود را در دفاع از انقلاب و اسلام نشان دادند.

 وی گفت: بنابراین یکی از اولویت ها و وظایف مهم امروز جامعه در ترویج و نشر آثار دفاع مقدس، تبیین نقش اثرگذار روحانیت است که باید بصورت ویژه معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها