وزیر کشور:

دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی‌داند

«وحیدی» گفت: به هیچ وجه دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی‌داند و بودجه ۱۴۰۰ بر اساس این بسته شده که تحریم ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ - 06December 2021

دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی‌داند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «احمد وحیدی» وزیر کشور در جلسه شورای اداری کرمان که در محل استانداری برگزار شد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی امروز نهضتی در عالم درست کرده و عزیز همه آزادیخواهان عالم است.

وی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی، همه مسلمانان به خصوص ملت ایران و گفتمان جمهوری اسلامی در یک درجه ای فراتر از آنچه بود قرار گرفت.

فرمانده اسبق سپاه قدس بیان کرد: شهید سلیمانی شاگرد رهبر و مکتب امامین انقلاب بود و وقتی شاگرد شهید سلیمانی است می توان به عظمت استاد پی برد.

وزیر کشور با بیان اینکه ما در شهادت سلیمانی راه موفقیت را بازشناسی کردیم، تصریح کرد: شهید سلیمانی زنده است و امروز یاد و تفکر او بیشتر از دوران زندگی او زنده است.

وحیدی تاکید کرد: کرمان به خود می بالد که چنین فرزندی دارد و تقدیم جهان کرد، مسئولان باید بفهمند چه دین بزرگی نسبت به شهدا و انقلاب دارند.

وزیر کشور با اشاره به جلسه رای اعتماد گفت: نمایندگان استان موافق ابقای زینی وند بودند و چون کار استاندار کرمان را نمایندگان ملت تایید کردند ما هم نظر آنها را تایید کردیم.

وی با تاکید بر شایسته سالاری در دولت سیزدهم، ادامه داد: امروز مسئولیت سنگینی داریم و باید ظرفیتهای انقلاب را به منصه ظهور برسانیم.

وحیدی با اشاره به مذاکرات هسته ای تصریح کرد: امروز در مذاکرات برجام دو طرح دادیم طرفهای خارجی باید تصمیم بگیرند چگونه از نقض عهد برگردند.

وزیر کشور با تاکید براینکه دولت از آنها می خواهد به تعهد خود عمل کنند، اظهار کرد: اگر طرفهای مقابل نپذیرند خود ضرر می کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم هیچ چیز را وابسته به مذاکرات نمی داند و بودجه ۱۴۰۱ را با توجه به شرایط تحریم بسته است، ابراز کرد: برخی اعتقاد نداشتند که ما می توانیم کشور را بدون هیچ نیازی به عنصر خارجی به بهترین نحو بسازیم.

این مقام مسئول گفت: این دولت وابستگی کشور به مذاکرات، حتی به اندازه آب خوردن مردم را غلط می داند.

وی با اعلام اینکه ما در مقابل دشمن اندکی کوتاه نمی آییم، تصریح کرد: اینها نشان دادند چه جرثومه های فسادی هستند و دستشان به خون شهید سلیمانی الوده کردند، دشمنان ما تروریست بالفطره هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن در اقتصاد قادر به شکست ما نخواهد بود، تشریح کرد: ما از این پیچ اقتصادی هم عبور خواهیم کرد اما نیاز به تلاش دارد.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد هم مانند عرصه های سیاسی و نظامی می توانیم برتر شویم، ابراز کرد: ما باید شهید سلیمانی صحنه اقتصاد باشیم و با روحیه انقلابی و جهادی کار را به جلو ببریم.

وحیدی گفت: حجت‌الاسلام رییسی از اول صبح تا اخرشب پرکار و پرتلاش است و همواره با خوش خلقی و سعه صدر برخورد می کند ماهم باید همینطور عمل کنیم.

علی زینی وند استاندار کرمان در پایان این جلسه گفت: من خود را نیروی جمهوری اسلامی می دانم و خود را موظف می دانم به مکتب شهید سلیمانی عمل کنم، جوانان را بکار خواهم گرفت و استان کرمان را در شان مردم کرمان اداره می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها