مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

معارف دفاع مقدس هدایت کننده نسل‌های امروز و فردای کشور است

سرهنگ مصطفی پور معارف دفاع مقدس را هدایت کننده نسل‌های امروز و فردای کشور دانست و گفت: باید نقشه راه کشور و نظام را با نگاه به سبک و سیاق و عملکرد دوران دفاع مقدس ترسیم کنیم.
کد خبر: ۴۹۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ - 06December 2021

معارف دفاع مقدس هدایت کننده نسل‌های امروز و فردای کشور است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسین مصطفی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از درخشان‌ترین دوران ایران و انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس با آن حماسه ها، از خود گذشتگی ها، فداکاری‌ها و نقش آفرینی‌ها  بسیار نورانی بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تاکید معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس، تصریح کرد: رهبر انقلاب از دفاع مقدس به عنوان گنجینه گرانبها یاد کردند که در همه ایام باید از این گنجینه دُر و گوهر استخراج کنیم.

وی معارف دفاع مقدس را هدایت کننده نسل‌های امروز و فردای کشور دانست و افزود: باید نقشه راه کشور و نظام را با نگاه به سبک و سیاق و عملکرد دوران دفاع مقدس ترسیم کنیم.

مصطفی پور آثار مربوط به شهدا و رزمندگان را نیازمند جمع آوری، نگارش و انتشار دانست و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ و معارف دفاع مقدس برای آیندگان به یادگار بماند و نهادینه شود.

وی ماموریت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را جمع آوری، نگارش و انتقال درست فرهنگ دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب باید خطر تحریف و غلط انگاری را از فرهنگ دفاع مقدس دور کنیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از حفاظت اطلاعات به عنوان چشم بینا در کنار مجموعه بنیاد یاد کرد و متذکر شد: علاوه بر جمع آوری و نگارش درست خاطرات دوران دفاع مقدس، در حوزه ساخت و راه اندازی باغ موزه‌ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس نیز نیازمند حفاظت اطلاعات هستیم تا بتوانیم امانت شهدا را به خوبی و درستی به آیندگان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار