مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

باید با تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم

سردار ملکی گفت: باید با تفکر و فرهنگ عاشورایی، انقلاب اسلامی و نظام و مملکت‌مان را حفظ کنیم.
کد خبر: ۴۹۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ - 06December 2021

باید با تفکر عاشورایی انقلاب اسلامی را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امشب در یادواره شهید مدافع حرم «محمد معافی» و ۱۵ شهید روستای برگه شهرستان میاندورود با بیان اینکه روح پاک شهدا ناضر بر اعمال ما است و شهدا «عند ربهم یرزقونند»، اظهار داشت: شهید معافی از همه زیبایی‌های دنیوی دل کند و این همان عشق به خداست که در وجود شهدا جلوه‌گر شده است.

وی افزود: شهدا کیلومتر‌ها هجرت کردند تا از دین و ناموس و وطن و عترت و اندیشه‌های پاک امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و روحانیت در خط امام دفاع و پاسداری کنند و آن‌ها بهترین انسان‌ها بودند.

این مسئول به ذکر خاطرات دفاع مقدس پرداخت و با بیان اینکه شهدا در مسیر عشق خدا فقط زیبایی را دیدند، بیان داشت: شهدا سختی‌های مسیر را نمی‌دیدند و عاشقانه از دنیا گذشتند و آسمانی می‌اندیشیدند.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا از زن و فرزند خود گذشتند و به درجات عالیه دست پیدا کردند، ادامه داد: شهدا به ما یاد دادند که باید با تفکر و فرهنگ عاشورایی، انقلاب اسلامی و نظام و مملکت‌مان را حفظ کنیم.

وی بیان داشت: عاشورای حسینی دین ما را حفظ کرد و عاشورای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه جنگ با داعش خیلی سخت است و قرار بود در ۷۵ ولایت و کل جهان حکومت کند، تصریح کرد: مدافعان حرم در مقابل استکبار جهانی ایستادند و امروز امنیت مملکت را مدیون شهدا هستیم.

این مسئول به جنایت‌های داعش در سوریه و صرب‌ها در بوسنی که برگرفته از فرهنگ غربی بود، اشاره کرد و با بیان اینکه آن‌ها در بعد حیوانی خود رشد کردند، گفت: داعش تشکیل شد تا جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را بگیرد و اسلام را به دنیا بد معرفی کند، اما موفق نشد.

سردار ملکی با اشاره به رشد دین اسلام در کشور‌های غربی و اروپایی و آمریکایی و در بین نیرو‌های مسلح جهان بیان کرد: داعش با دو چهره جهاد مقدس و ایجاد وحشت ظهور کرده بود و با رشادت‌های مدافعین حرم به درک واصل شدند.

این مسئول با اشاره به زیبایی‌های هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشیم که این امنیت را برای مملکت رقم زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار