آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد

آیین تودیع «احد جاودانی» و معارفه «محمد خراسانی زاده» به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن آمفی تئاتر این اداره برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ - 06December 2021

آیین تودیع  و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین تودیع «احد جاودانی» و معارفه «محمد خراسانی زاده» امروز دوشنبه با حضور سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر امیرنیا معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان سازمان‌ها، اتحادیه‌ها، انجمن‌های اسلامی، جبهه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانشجویی، معاونان و مدیران ستادی، روسای ادارات شهرستانی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و کارکنان این اداره در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جاودانی را مدیری دارای نگاه رشدی و ارتقائی است، اظهار داشت: مدیران را از منابع مختلف با رویکرد تحصیلات فرهنگی هنری بررسی می‌کنیم.

هاشمی در ادامه افزود: دنبال عنصر انقلابی هستیم؛ انقلابی که برای آن تلاش کردیم نه سیاسی بازی. وام دار هیچ جریان و گروهی نیستیم؛ اما اهل فرهنگ و هنر هستیم.

وی یادآور شد: خراسانی زاده را قریب به 10 سال است که می‌شناسم، وی اهل فرهنگ، هنر و رسانه است؛ هم اکنون نیز از او درخواست می‌کنم تا در سه بخش تامین منابع مالی، استفاده از ظرفیت های انسانی و برگشت اداره کل به جایگاه اثربخشی خود با بهره مندی از تمام ظرفیت ها بطوریکه نتایج آن بر همگان ملموس باشد؛ تلاش و اقدام شایسته کنند.

در ادامه جاودانی مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم و تبریک به دکتر خراسانی زاده، به ظرفیت‌ها، آسیب‌ها و معضلات فرهنگی اشاره کرده و گفت: همکاران اداره کل از تمام ظرفیت ها و تلاش‌های خود جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنند و مأموریت خود را به نحوی خوب و شایسته به انجام رساندند.

جاودانی افزود: در حوزه منابع انسانی تلاش کردیم که همه توان خود را بر روی سرمایه های انسانی معطوف و معاونان را از داخل مجموعه و نیروهای رشد و پرورش یافته، انتخاب کنیم.

وی در پایان از همراهی همکاران، هنرمندان، مدیران، معاونان و ارگان‌هایی که در مدت خدمت وی در این اداره کل، همکاری کافی و وافی را در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی هنری معمول داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

محمد خراسانی زاده مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز ضمن خیرمقدم، از حضور معاونان، همکاران، مدیران، تشکل‌ها، نهادهای فرهنگی هنری، حوزه های بسیج، فرمانداری، نیروی انتظامی، سراج، ائمه جماعات و همه کسانی که در مراسم حضور بهم رساندند، تقدیر و تشکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت تهران که یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می دهد، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران جهت نیل به اهداف متعالی فرهنگ و هنر، به همراهی و همکاری همه ظرفیتهای فرهنگی هنری و تشکل های مردمی در کل استان نیازمند هستیم.

خراسانی زاده در ادامه افزود: خیلی از چهره های هنری در استان تهران هستند که خواهان فعالیت بوده و شاید نقدهای تندی هم داشته باشند، اما آماده اند که برای کشورشان کار کنند؛ نکته مهم این است که آیا ما در کنارشان هستیم! بنای ما این است که کنارشان باشیم و بخواهیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر توسط همسر شهید کشاورزیان از زحمات احد جاودانی تقدیر و تشکر شد و حکم انتصاب محمد خراسانی زاده به وی اهداء شد.

محمد خراسانی زاده متولد سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته دکترای هنر اسلامی از دانشکده هنر دانشگاه شاهد است.

از جمله سوابق علمی و اجرایی خراسانی زاده می‌توان به معاون آموزش و امور استان‌های سازمان فضای مجازی سراج، دبیر و سخنگوی چهار دوره نمایشگاه‌های رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، تدریس دروس هنر و راهنمایی پایان نامه در دانشگاه‌های هنر، شاهد، الزهرا (س)، سوره و پارس، مدیریت هنری و رسانه‌ای در قالب پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای رسانه‌ای، رسانه‌های اجتماعی، سواد رسانه و فضای مجازی، مدیریت نشریات اختصاصی در عرصه هنر و فضای مجازی، فعالیت در زمینه‌های گوناگون هنری در حوزه شعر و ادبیات، طراحی گرافیک، طراحی صنعتی، اجرای صحنه، نمایش و …، نگارش ۱۱ عنوان علمی پژوهشی در زمینه‌های هنر و رسانه و داوری مقالات و پایان نامه‌ها و جشنواره‌های هنری، کسب ده‌ها عنوان در جشنواره‌ها و مسابقات هنری و رسانه‌های دیجیتال، و عضویت در شوراهای گوناگون سیاست گذاری و مجموعه‌های مردمی پایه در عرصه فرهنگ و هنر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار