معاون پارلمانی رئیس جمهور:

حماسه نهم دی نشان از بینش بالای مردم است

«‌حسینی» گفت: حماسه ۹ دی و حضور گسترده مردم باعث شد که این حماسه در تاریخ ماندگار شود و این نشان از بینش بالای مردم دارد که احساس مسئولیت می‌کنند و به موقع در صحنه حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ - 30December 2021

حماسه نهم دی نشان از بینش بالای مردم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم تجمع یوم الله ۹ دی با حضور گسترده مردم انقلابی و ولایتمدار گرگان و با سخنرانی ‌«سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در مصلای وحدت برگزار شد.

در این مراسم «سید محمد حسینی» اظهار داشت: حماسه ۹ دی و حضور گسترده مردم باعث شد که این حماسه در تاریخ ماندگار شود و این نشان از بینش بالای مردم دارد که احساس مسئولیت می کنند و به موقع در صحنه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: مردمی که برای پیروزی انقلاب و تداوم آن شهید دادند اجازه نمی‌دهند که دشمنان اسلام و انقلاب بین آنها تفرقه ایجاد کنند.

حسینی گفت: فتنه گران اسلام را از جمهوری جدا کردند و بیان کردند که انتخابات بهانه است و در روز قدس شعار نه غزه و نه لبنان را سر دادند و این فتنه گران ماهیت خود را نشان دادند و در ۶ دی ماه که مصادف با روز بزرگ عاشورا بود به ساحت اباعبدالله الحسین (ع) اهانت کردند و در ۹ دی دیگر مردم به میدان  آمدند.

این مسئول گفت: در صحنه جنگ، شرق و غرب دست به دست هم دادند و  علیه انقلاب ایستادند و پس از آن بیان کردند که به جای جنگ سخت جنگ نرم را پیش بگیریم و در این زمینه سرمایه‌گذاری زیادی داشتند ولی بصیرت مردم نقشه آنها را نقش برآب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار