در بیانیه روابط عمومی ارتش مطرح شد؛

واکسینه شدن انقلاب مقابل توطئه فتنه‌گران در حماسه ۹ دی

روابط عمومی ارتش در بیانیه‌ای آورده است: مردم در ۹ دی‌ماه انقلاب اسلامی را در برابر توطئه فتنه گران داخلی، طراحان و حامیان خارجی فتنه واکسینه کرد.
کد خبر: ۴۹۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 30December 2021

واکسینه شدن انقلاب مقابل توطئه فتنه‌گران در حماسه ۹ دیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، روابط عمومی ارتش با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی ماه، تاکید کرد: ۹ دی‌ماه سالروز نمایش عشق و ایثار به مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و اقتدار مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ مَکروا مَکرًا وَ مَکَرنا مَکرًا و هُم لایَشعرون» (نمل/۵۰)

نهم دی‌ماه سالروز نمایش عشق و ایثار به مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام و بصیرت مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب است. مردم بصیر و غیور ایران اسلامی در حماسه نهم دی همچون سیلی خروشان بر سر فتنه فرود آمد و مانند آفتاب درخشان موجب کوری چشم فتنه و رسوایی فتنه گران و حامیان آنان شدند. دشمنان انقلاب که در توطئه‌ای از پیش طراحی شده در صدد نابودی انقلاب و براندازی نظام بودند با خروش ملت بصیر و انقلابی ایران در نهم دی، شکست خوردند و نهم دی‌تجلی بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری ملت غیور ایران است.

نهم دی تبلور تجدید وفاداری و عهد ملت با امام و آرمان‌های انقلاب است. نهم دی نماد آرمان خواهی و حق طلبی ملت آگاه ایران است.

حرکت عظیم و خودجوش مردم در نهم دی‌ماه انقلاب اسلامی را در برابر توطئه فتنه گران داخلی و طراحان و حامیان خارجی فتنه واکسینه کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی، میثاق خود با ولایت را در این روز بزرگ تجدید و تقویت می‌کند و اعلام می‌دارد، فرزندان غیور ملت در ارتش تا آخرین نفس بر سر آرمان‌های متعالی انقلاب و میراث بزرگ امام راحل ایستاده‌اند و در راه انقلاب تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار