استاندار مازندران:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب/ حماسه «۹ دی» انقلاب اسلامی را تثبیت کرد

حسینی‌پور گفت: حرکت خودجوش مردم در ۹ دی، انقلاب اسلامی را برای همیشه تثبیت کرد. ‎
کد خبر: ۴۹۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ - 30December 2021

حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را تثبیت کرد/ لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاببه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با اشاره به این که ۹ دی در شمار رویداد‌های بنیادی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه حرکت بصیرتی و خودجوش مردم در مقابل دشمنان و فریب خوردگان برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و میثاق امت با ولایت است.

حسینی‌پور افزود: در سال‌هایی که دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواستند این انقلاب را از دورن تخریب کنند، مردم آگاه کشور با حرکت خودجوش ۹ دی، انقلاب اسلامی را برای همیشه تثبیت کردند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی، حرکت عظیم و خودجوش مردمی در جواب به طراحی توطئه بزرگ براندازی و هتک حرمت به ولایت و روز عاشورا و توهین به مقدسات اسلامی از سوی دشمنان بود.

استاندار مازندران ۲۲ بهمن را یک حادثه ملی و نهضت اسلامی دانست و افزود: جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن بی‌بدیل‌ترین جشنی است که در دنیا وجود دارد.

وی افزود: کشور‌های دیگر پاسداشت انقلاب هایشان را در قالب یک جشن بسته و کوچک برگزار می‌کنند، اما ما در کشور جشن انقلاب اسلامی را با حضور آحاد ملت هر سال در قالبی باشکوه برگزار می‌کنیم.

استاندار مازندران با عنوان اینکه یکی از خلاء‌هایی که در این سال‌ها با آن مواجه هستیم، عدم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال به مردم و نسل جوان بود، تاکید کرد: نسل جوان ما باید بداند که در آن سال تاریخی در ۲۲ بهمن ۵۷ چه اتفاقات بزرگی افتاد.

حسینی‌پور با بیان اینکه جریان غرب گرا با بسیج امکانات و با ۶۰۰ رسانه فارسی زبان در پی تخریب انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: ما باید در مقابل این جریان‌ها که با ابزار‌های به روز، در صدد تخریب دستاورد‌های نظام هستند با روش‌های جدید دستاورد‌های انقلاب را به نسل جدید تبیین کنیم.

حسینی‌پور با تاکید براینکه در ستاد دهه فجر، نباید خودمان را در روش‌های سنتی متوقف کنیم، گفت: برای اجرای این سیاستگزاری، جوانان را محور اصلی کار‌ها قرار دهید، جوانان در کنار افراد با تجربه، برنامه‌ها را با روش‌های جدید و به روز اجرا می‌کنند.

وی با عنوان اینکه با توجه به همت دولت سیزدهم در واکسیناسیون گسترده علیرغم تحریم‌های موجود امسال شرایط مناسبی پس از گذراندن ۲ سال سخت در کرونا را به وجود آورد، افزود: باید گرامیداشت دهه فجر به صورت ویژه برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه همیشه پشتوانه بزرگ برای اقتدار نظام در حوزه‌های بین المللی است، تصریح کرد: در جای جای استان باید صحنه برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکوهمند فراهم شود، اما برگزاری راهپیمایی منوط به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این نمایش مقتدرانه حمایت سفیران ما را در صحنه‌های دیپلماسی بین المللی به همراه خواهد داشت، افزود: حضور مردم یک پیام برای دشمنان دارد آن هم این است که با تمام کمبود‌ها و مشکلات اقتصادی مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی با عنوان اینکه امسال جشن ملی ۲۲ بهمن باید با ابتکارات جدید انجام شود، گفت: در هر شهرستان با برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه‌ی حوزه‌های مختلف به مردم گزارش دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار