نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

شهید «سلیمانی» نماد عزت، افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران است

آیت‌الله حیدری با اشاره به حماسه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی گفت: «قاسم سلیمانی» نماد عزت، افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۴۹۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ - 30December 2021

مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص را بر فتنه زدندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در اجتماع مردم اندیمشک که به مناسبت گرامی‌داشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: برخی که از قطار انقلاب پیاده شدند با رفتار و عمل خود به دشمنان انقلاب اسلامی امید واهی بسته بودند.

وی با تشریح ابعاد فتنه دی ماه سال ۸۸ گفت: ۹ دی، سالروز حماسه‌ای است که به عنوان یوم الله لقب گرفت و دست فتنه گران را قطع کرد.

آیت الله حیدری ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ مردم با تمام ظرفیت وارد صحنه شدند و ۸۵ درصد مردم در این رای گیری شرکت کردند که کم سابقه بود.

عضو خبرگان رهبری افزود: برخی که شکست خورده بودند نتیجه آن انتخابات را نپذیرفتند و به جای اثبات ادعای خود، به کف خیابان رفتند و نشان دادند که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

وی با تشریح جزییات فتنه گران و هوشیاری ملت در آن شرایط بیان داشت: خداوند به برکت امام حسین (ع) فتنه‌های فتنه گران را رسوا کرد و چهره‌ واقعی افراد فتنه‌گری که در روز عاشورا پرچم‌های عزا را به آتش کشیدند و صفوف مردم عزادار را سنگ باران و عزاداران را ضرب و شتم کردند نمایان ساخت.

حیدری متذکر شد: فتنه گران در این روز انواع جنایات را انجام دادند و به امام حسین(ع)، اسلام‌ و عاشورا اهانت کردند و لذا با این اهانت ها، طاقت و سکوت ملت ایران به سر رسید و با خلق حماسه ۹ دی، تیر خلاص بر فتنه زدند.

مدرس حوزه و د انشگاه در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سردار سلیمانی گفت: «قاسم سلیمانی» نماد عزت و افتخار و شخصیت واقعی ملت ایران بود و حضور ستودنی مردم در بدرقه و تشییع پیکر مطهر ایشان در تاریخ ماندگار شد.

عضو خبرگان رهبری افزود: خیلی از کشورها معتقدند که ایران یک ابرقدرت است و این اقتدار کشور به برکت خون امثال حاج قاسم به دست آمده است. حاج‌ قاسم برای دنیای اسلام جانفشانی و فداکاری‌های بی نظیری داشت و حتی شهادتش هم برای دشمن واهمه شدیدی ایجاد کرد.

پیش از برگزاری این آیین، مدیران دستگاه‌های اجرایی اندیمشک و جمعی از مردم به مناسبت سالروز ۹ دی، گلزار شهدای اندیمشک را عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها