نماینده ولی فقیه درسپاه:

مردم تاکنون فریب دستکش مخملی دشمن را نخورند/ هدف دشمن از انجام ‌تهدیدات ناامید کردن ملت ایران است

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: بصیرت، درک و تشخیص درست مردم کشورمان باعث شده طی این سال‌ها که از عمر انقلاب اسلامی ‌می‌گذرد، فریب دستکش مخملی دشمن را نخورند.
کد خبر: ۴۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ - 30December 2021

مردم تاکنون فریب دستکش مخملی دشمن را نخورندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه درسپاه عصر امروز در مراسم ‌گرامی‌داشت نهم دی که در میدان امام‌ حسین‌ برگزار شد، اظهار داشت: مردم ‌در مکتب حضرت زهرا به بلوغ رسیدند به‌ نحوی ‌که در این سال‌ها توانستند همه فتنه‌ها را به خوبی تشخیص دهند؛ در واقع بصیرت، درک و تشخیص درست مردم کشورمان باعث شده طی این سال‌ها که از عمر انقلاب اسلامی ‌می‌گذرد، فریب دستکش مخملی دشمن را نخورند البته عامل اصلی این موفقیت مردم، نقش هدایتگرانه رهبری است؛ نقشی که موجب شده در برابر انواع توطئه‌های دشمنان همواره پیروز شویم.

وی‌ افزود: مردم بواسطه هدایت اگاهانه مقام معظم رهبری تاکنون توانستند نقشه‌های ‌گوناگون آمریکا که برای آسیب زدن به این انقلاب طراحی شده بود را شکست دهند؛ در واقع اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ نتوانستند به اهداف خود دست یابند و در ۹ دی مردم بساط فتنه گران را پیچیدند به دلیل همین هدایت آگاهانه بود.

نماینده ولی فقیه درسپاه وجود رهبری شجاع و هدایتگر و نیز ملتی ولایتمدار که می دانند کجا جای خشم و فریاد زدن است و کجا جای خدمت رسانی است را از نعمت های انقلاب اسلامی دانست و افزود: ملت ایران ۱۲ سال قبل فتنه‌ ای را خاموش ‌کردند که طراحی آن بیش از ۱۰ سال طول کشیده بود؛ اگر ‌چه فتنه در سال ۸۸ رخ داد اما سال ۸۴ در سنا آمریکا عنوان شد که حکومت ایران را با نماد سبز سرنگون ‌می‌کنیم‌ اما با این حال مردم این فتنه را در نهم دی تبدیل به فرصت کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: مومنان واقعی کسانی هستند که در ایمان دچار لغزش نمی‌شوند و در تاریکی‌فتنه هم خطر را می بینند پس اولین ‌ویژگی ‌مؤمنان استقامت فکری است؛ ملت ایران با همین ویژگی توانسته در برابر انواع توطئه دشمنان ایستادگی کند و با مقاومت خود توطئه ها را نقش برآب سازند.

وی اضافه کرد: گرامیداشت ۹ دی نشان می دهد حرکت انقلاب روبه جلو است و این موضوعی است که دشمنان مردم کشورمان به آن‌ معترف هستند زیرا عنوان کردند مردم ما مرگ تدریجی آنها را رقم زده و حتی انقلاب اسلامی توانسته شاخصه های ابرقدرتی را از آمریکا بگیرد.

نماینده ولی فقیه درسپاه ادامه داد: بر این اساس باید گفت که نهم دی تجلی ولایت مداری مردم در برابر توطئه‌ ها بود؛ در این روز مردم ما نشان دادند چنانچه فتنه گران مقابل دین ما بایستند در برابر همه دنیای آنها می ایستند لذا در فتنه ای که ۲۰۰ روز طول کشید، فتنه گران می خواستند در روز عاشورا تیر خلاص را به ما بزنند اما نمی دانستند که امام حسین خط قرمز ما محسوب می شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی تاکید کرد: البته طی این سال ها ما هم روی میز و هم زیر میز دشمنان را دیده ایم پس ملت ما را از چه می ترسانید؛ باید به آنهایی که ملت ما را تهدید می کنند و بعد سریع عقب نشینی می کنند گفت که غلت می کنید ملت ما را تهدید می کنید.

وی ‌تصریح کرد: هدف دشمن از انجام ‌تهدیدات علیه مردم ‌ایران‌، نا امید ساختن ملت است اما مردم عزیز بدانید رژیم صهیونیستی که روزی شعار نیل تا فرات را می داد امروز دور خودش دیوار کشیده که زنده بماند و حتی در برابر موشک های جبهه مقاومت به ظلت افتاده است‌.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه مردم با همین مجاهدتی که تاکنون در برابر سختی ها انجام داده اند روزهایی بهتر و حل مشکلات را خواهند دید، گفت: گذشت آن روزی که آمریکا بتواند با عناصر فریب خورده داخلی چراغ نظام را از درون خاموش کند زیرا امروز ملت و مسئولان ما دست در دست هم جبهه ها را یکی پس از دیگری از دست استکبار خارج می کند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار