امام جمعه بردسکن:

انقلاب اسلامی در «۹ دی» به بلوغ رسید

حجت‌الاسلام «امینی» گفت: ۹ دی تجلی بصیرت الهی در دل‌های امت اسلامی و مصداق مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار است و انقلاب اسلامی در این روز به بلوغ اندیشه و جایگاه رسید.
کد خبر: ۴۹۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 30December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه شهرستان بردسکن در تجمع بزرگ مردم ولایتمدار شهرستان که به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر از بصیرت صحبت می‌شود و به‌عنوان عامل هدایت جامعه از آن یاد می‌شود، به این دلیل است که فضای غبار آلود را برای افراد با بصیرت روشن می‌کند.

وی افزود: فتنه ۸۸ یک فتنه ترکیبی بود که از سوی آمریکا و صهیونیست‌، جریان نفاق، زیاده‌خواهان و افراد بی‌بصیرتی که در صفوف انقلابیون قرار داشتند شکل گرفت.

امام جمعه بردسکن گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شش ماه مانده به انتخابات سال ۸۸ اعلام کردند که مردم مواظب باشند که دشمن به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی است که بحمدالله مردم غیور و فهیم ایران با بصیرتی که داشتند نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

امینی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام برای فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی ۱۰ ساله داشتند خاطرنشان کرد: با زیر سؤال بردن انتخابات با این شعار که این انتخابات سالم برگزار نشده مردم را به صحنه آوردند و یک ماه درگیر تظاهرات خیابانی بودند. در این مرحله چون موفق نبودند اعلام کردند که دولت مستقر نشود؛ هشت ماه با ایجاد آشوب و تعطیل کردن اقتصاد کشور به دنبال این بودند تا دولت مستقر نشود اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با شعار أین عمار مردم را هوشیار کردند.

وی بیان داشت: نظام سلطه و ایادی آن تصور می‌کردند با به راه انداختن جنگ داخلی از ۱۶ آذر روز دانشجو تا ۲۲ بهمن به دنبال آن بودند تا کار انقلاب را با جنگ‌های خیابانی تمام کنند، که مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم بیان داشتند دشمنان به دنبال جنگ داخلی هستند و مردم وقتی جسارت و خباثت دشمنان را در آتش کشیدن پرچم اباعبدالله الحسین (ع) دیدند بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

امام جمعه بردسکن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مدافعین انقلاب را گرامی داشت و گفت: اغتشاش‌گران در سال ۸۸ بیش از ۴۰ نفر را در آشوب‌ها اعم از بسیجیان و نیروهای انتظامی به شهادت رساندند.

وی گفت: ۹ دی را باید گرامی بداریم چراکه این روز نه گفتن به سران فتنه و آری به انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است.

امینی با بیان اینکه نهم دی ماه مبین کوثر و ابتر است چرا که مردم فریاد زدند خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است گفت: ۹ دی تجلی بصیرت الهی در دل‌های امت اسلامی و مصداق مبارزه با استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار است. در این روز پایه‌های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان به لرزه درآمد و انقلاب اسلامی به بلوغ اندیشه و جایگاه رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار