بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «کریم غوابش» + تصاویر

پیکر مطهر شهید «کریم غوابش» یازدهمین شهید مدافع حرم استان خوزستان، شامگاه دیروز در فرودگاه اهواز مورد استقبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و صبح امروز در بهشت آباد این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 16July 2015

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم «کریم غوابش» + تصاویر

به گزارش دفاع پرس از اهواز، «کریم غوابش» جانباز 25 درصد هشت سال دفاع مقدس، متولد سال 48 چندی پیش در مقابله با نیروهای تروریستی داعش در سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم شامگاه دیروز وارد فرودگاه اهواز شد.

مراسم استقبال از پیکر این شهید در فرودگاه اهواز با حضور مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد. این شهید که به خوشرویی و اخلاص شهرت داشته در مقابله با نیروهای تروریستی و تکفیری در سوریه به خیل شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) پیوست.

طبق آمار موجود این شهید یازدهمین شهید مدافع حرم استان خوزستان است. شهید مدتی بود که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع)به سوریه رفته بود و قرار بود بعد از رمضان برای دیدن خانواده برگردد.

در تمام تماس هایی که از سوریه داشت، میگفت: «برای شهادت من دعا کنید مبادا زنده برگردیم.»

او در ایام اعتکاف ماه رجب بچههای مسجد را جمع کرد و گفت: «بچهها دعا کنید امسال شهید شوم.» سفارش او همیشه این بود که نگاهمان فقط به رهبر باشد.

از بچههای فامیل و محل، همیشه میخواست اهل مسجد و هیئت باشد.

 

دوستان این شهید میگویند شهید غوابش به همراه چند نفر در خودرویی در حال گشتزنی بوده که تله انفجاری تکفیریها در زیر خودروی حامل شهید منفجر و سبب شهادت وی میشود.

 

استان خوزستان تاکنون 10 شهید مدافع حرم به نامهای شهید سید مهدی موسوی، شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، شهید جبار (فرید) دریساوی، شهید حسن حزباوی، سردار شهید سید حمید تقویفر، شهید علی منیعات، شهید حبیب جنتمکان، شهید هادی کجباف، سردار شهید روزبه هلیسایی و شهید سید جاسم نوری تقدیم را به آستان مقدس اهل بیت (ع) کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها